- Meddelanden
- 571
- Reaction score
- 17
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin
Ditt discordnamn: kevinifegen#6794
Ange ditt födelsedatum 5 September 2008
Varför ska just du bli staff? o jag vill bli staffs just för att jag kommer vara väldigt aktiv på dc och själva spelandet och kolla så alla stöter sig. jag vill också göra så att denna server ska bli så stor så möjligt och det kommer jag göra genom att göra så det blir mindre lalligt som icke medlem dom då som är nya på servern och medlemar för där kan det också hända mycket lall men specielt folk som är krim och i gäng för där har jag sätt att det finns många som lallar som tex håller på att slå varandra inte är seriösa och där kommer jag vara och säga till dem att de ej stöter sig och håller på att lalla så blir det konsekvenser. jag kommer också vara väldigt aktiv på dénna server samt på dagarna och kvällarna men specielt morgonarna för där är det inte många som tar support helps och sådana grejer och där kommer jag att vara samt att på morgona så lallar det mycket folk som gör korroption, vdm:ar, rd:mar, powergamar och sådant och då kommer jag vara i noclip och kolla runt samt att jag kommer vara vid torget och skicka /m sänk farten och tänk på rö ljusen när du är i stan och att det ska vara så realistist som möjligt för det är det vi vill ha de.
Det jag vill vara är
Support ansvarig
just för att jag vill ta de som vill ha hjälp och jag kommer vara där tidigt på morgona och där kommer jag sitta 3-4 timmar om dagen för att hjälpa dem så gott som möjligt samt kommer också att ärenden där folk gör regelbrott. jag kommer också vara hård men inte vara elak utan ta det lugnt och prata med dem så här ska man inte göra och det är ett regelbrott tex. jag skulle passat perfekt till det just för att jag kan ta beslut som om någon power gamar så är det ban direkt och kommer jaag säga till dem att de för göra en ban överklagelse på bannen och att det värkligen ska lära sig.
Don ansvarig
jag vill vara det för att jag tycker om att bemöta folk och det kommer jag göra där samt att jag tycker det är roligt att få folk glada som tex att jag kommer hjälpa dem att importera en bil och det kommer jag göra snabbt som möjligt men samt att vara noggran. är också stress tålig så det passar mig!
kan också några kommandos man använder för att jag har varit helper innan så jag har tidigare erfarenheter.
/setjobb (id) (jobbid) (rang) [man ger en person ett jobb och rang]
/m (id) [om man ska skriva till någon privat ig]
/who (id) [man ser vilka roller en person har alltså icke medlem, medlem eller kriminell]
/givemoney (id) (kontanter bank svarta)
/giveitem (id) (item) (hur många) [man ger någon en sak ig] [Mods+]
/tpm [man tpar till din waypoint]
/sc [man skriver i staff chaten ig]
/posv1 [Kopierar Coords
/coords [Kollar koordinater]
/noclip [man går in i noclip]
/noclip (id) [sätter någon annan i noclip]
/skin (id) [man gör så att någon kan byta om sin karaktär]
/reportlist [man ser alla reports som har skickats in]
/addkey (namn) [man spawnar in en nyckel]
/ped (id) [man ger någon ped menyn]
/clearchatforall [man tar bort allt som har skrivits i chatten]
/skin (id) [ger någon skin]
/spawnped (spawnnamn) [spawnar en ped]
/v (spawnnamn) [spawnar in en bil]
/freeze (id) [man gör så att någon inte kan röra sig]
/unfreeze (id) [man gör så att någon som är freeze kan röra sig igen]
/kick (id) (anledning) [man kickar någon]
/unban (hex) (andledning) [man unbannar någon]
/toggleid [man sätter på så att man kan se folks id]
/togglename [man sätter på så att man kan se folks steam namn]
/goto (id) [man går till ett specifikt id]
/bring (id) [man tpar ett specifikt id till en]
/revive (id) [man revivear någon]
/svban (id) (anledning) [man bannar en specifikt person i 1 timme]
/ban (id) (tid) (anledning) [skriver tid anledning när nån har gjort ett regelbrott]
/sv [skriver i servervakt chat]
/ooc [man skriver i ooc så att hela servern kan se]
/announce [man gör en announcement]
/clearinventory (id) [man tar bort allt någon har i sitt inventory]
/dv (radie) [man tar bort alla bilar inom viss radie]
/spec (id) [man specar någon person]
/spec [kommer in i spec menyn]
/spec off [man slutar speca].
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? varje dag är väll 3-5 timmar och sedan på raster och sådant i skolan kan jag ta support ärenden och det kan vara 1 timme kanske så 6 timmar ig och 3 timmar i support.
Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat i ungefär i 1 år.
Har du tidigare erfarenheter som staff? japp har varit det innan och vet många kommandos som dem.
/m (id) [om man ska skriva till någon privat
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Vet inte
Ditt discordnamn: kevinifegen#6794
Ange ditt födelsedatum 5 September 2008
Varför ska just du bli staff? o jag vill bli staffs just för att jag kommer vara väldigt aktiv på dc och själva spelandet och kolla så alla stöter sig. jag vill också göra så att denna server ska bli så stor så möjligt och det kommer jag göra genom att göra så det blir mindre lalligt som icke medlem dom då som är nya på servern och medlemar för där kan det också hända mycket lall men specielt folk som är krim och i gäng för där har jag sätt att det finns många som lallar som tex håller på att slå varandra inte är seriösa och där kommer jag vara och säga till dem att de ej stöter sig och håller på att lalla så blir det konsekvenser. jag kommer också vara väldigt aktiv på dénna server samt på dagarna och kvällarna men specielt morgonarna för där är det inte många som tar support helps och sådana grejer och där kommer jag att vara samt att på morgona så lallar det mycket folk som gör korroption, vdm:ar, rd:mar, powergamar och sådant och då kommer jag vara i noclip och kolla runt samt att jag kommer vara vid torget och skicka /m sänk farten och tänk på rö ljusen när du är i stan och att det ska vara så realistist som möjligt för det är det vi vill ha de.
Det jag vill vara är
Support ansvarig
just för att jag vill ta de som vill ha hjälp och jag kommer vara där tidigt på morgona och där kommer jag sitta 3-4 timmar om dagen för att hjälpa dem så gott som möjligt samt kommer också att ärenden där folk gör regelbrott. jag kommer också vara hård men inte vara elak utan ta det lugnt och prata med dem så här ska man inte göra och det är ett regelbrott tex. jag skulle passat perfekt till det just för att jag kan ta beslut som om någon power gamar så är det ban direkt och kommer jaag säga till dem att de för göra en ban överklagelse på bannen och att det värkligen ska lära sig.
Don ansvarig
jag vill vara det för att jag tycker om att bemöta folk och det kommer jag göra där samt att jag tycker det är roligt att få folk glada som tex att jag kommer hjälpa dem att importera en bil och det kommer jag göra snabbt som möjligt men samt att vara noggran. är också stress tålig så det passar mig!
kan också några kommandos man använder för att jag har varit helper innan så jag har tidigare erfarenheter.
/m (id) [om man ska skriva till någon privat ig]
/who (id) [man ser vilka roller en person har alltså icke medlem, medlem eller kriminell]
/givemoney (id) (kontanter bank svarta)
/giveitem (id) (item) (hur många) [man ger någon en sak ig] [Mods+]
/tpm [man tpar till din waypoint]
/sc [man skriver i staff chaten ig]
/posv1 [Kopierar Coords
/coords [Kollar koordinater]
/noclip [man går in i noclip]
/noclip (id) [sätter någon annan i noclip]
/skin (id) [man gör så att någon kan byta om sin karaktär]
/reportlist [man ser alla reports som har skickats in]
/addkey (namn) [man spawnar in en nyckel]
/ped (id) [man ger någon ped menyn]
/clearchatforall [man tar bort allt som har skrivits i chatten]
/skin (id) [ger någon skin]
/spawnped (spawnnamn) [spawnar en ped]
/v (spawnnamn) [spawnar in en bil]
/freeze (id) [man gör så att någon inte kan röra sig]
/unfreeze (id) [man gör så att någon som är freeze kan röra sig igen]
/kick (id) (anledning) [man kickar någon]
/unban (hex) (andledning) [man unbannar någon]
/toggleid [man sätter på så att man kan se folks id]
/togglename [man sätter på så att man kan se folks steam namn]
/goto (id) [man går till ett specifikt id]
/bring (id) [man tpar ett specifikt id till en]
/revive (id) [man revivear någon]
/svban (id) (anledning) [man bannar en specifikt person i 1 timme]
/ban (id) (tid) (anledning) [skriver tid anledning när nån har gjort ett regelbrott]
/sv [skriver i servervakt chat]
/ooc [man skriver i ooc så att hela servern kan se]
/announce [man gör en announcement]
/clearinventory (id) [man tar bort allt någon har i sitt inventory]
/dv (radie) [man tar bort alla bilar inom viss radie]
/spec (id) [man specar någon person]
/spec [kommer in i spec menyn]
/spec off [man slutar speca].
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? varje dag är väll 3-5 timmar och sedan på raster och sådant i skolan kan jag ta support ärenden och det kan vara 1 timme kanske så 6 timmar ig och 3 timmar i support.
Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat i ungefär i 1 år.
Har du tidigare erfarenheter som staff? japp har varit det innan och vet många kommandos som dem.
/m (id) [om man ska skriva till någon privat
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Vet inte