Accepterad Kevinifegen | Ansökan till Servervakt [Gaywi] [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kevinifegen

Medlem
Meddelanden
571
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevinifegen

Vad heter du på discord? kevinifegen#6794

Ange ditt födelsedatum 5 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vaknar 09:30 börjar spela 10:30 - 13:00 då jag äter sedan så spelar jag från 14:00-02:00 och det är på helger men på vardagar är det från 15:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem minst 1 månad nu men har varit medlem innan de med alla mina roller försvann pgr av att jag var med i en grupp där de metade fast det var ett regelbrott och det gjorde ej jag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit avstängd 18 gånger kunde ej få fram bilden men kan skicka den i discord

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att hjälpa till staffarna i området där man är som tex att jag är vid piren då har jag uppgift att kicka tex folk som slås och sådant. Den har också uppgift att tex dv:a bilar som är sönder och sådant.
Så det har uppgift att hjälpa helpers med små grejer som då dv:a bilar. För att banna folk med måste man har film och då är det bra med medal

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt just för att jag vill hjälpa till Staffsen och sådant i det område där man är och jag har varit server vakt innan samt att jag har varit helper. Jag vill ha en uppgift men inte för stor just nu så det passar perfekt som server vakt.
Är väldigt aktiv med så jag vill ändra så det blir då lite lallit som möjligt.

Som sagt så har jag haft tidigare erfarenheter och kan använda de här och använde alla mina förmågor här. Jag har dessutom velat spela på denna server och blivit så att många folk begått regelbrått mot mig och det vart svårt att göra något för att jag inte kan göra något.

Men nu kan jag kicka som är en bra fördel.
Jag har kommer kunna arbeta vid tiderna: mån-fre: 15:23:00 (pauser) Helgerna: hela dagarna om jag inte har något förhinder. Jag kommer att vara aktiv mycket och spela väldigt mycket samt hålla koll så att folk inte lallar och gör regelbrott. Jag har många fördigheter och styrkot genom detta arbetet men det finns också lite jag behöver använda för att det är bara att klippa med tex MEDAL. Det är enkelt och det behövs göras annars kan jag åka varning eller indragna.

Jag har kommunikationsförmåga, problemlösningsförmåga och teamwork, som är en mycket bra fördel. Jag har vart mycket intresserad att avra servervakt på denna server för att det vart kul att se hur det går till och det är kul att inte bli störd lika mycket när man vet att man kan kicka.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man tex dv:ar en bil i ett senario eller till exempel att jag ressar mig för att jag har blivit dödad och det är abuse och ska aldrig förekomma. Eller att man använder sig av toggle id under ett senario för att underlätta de. Men det ska aldrig förekomma
 
Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!
 
Tillbaka
Top