Kevinifegen | Ansökan till Forum Mod [Lucifer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevinifegen

Medlem
Meddelanden
571
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Hermansson

Vad heter du på discord? Kevinifegen#6794

Ange ditt födelsedatum 5 September 2008

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jo jag vill ansöka till detta för att jag vill verkligen hjälpa till med detta forum göra det så bra men enkelt som möjligt så man inte behöver bläddra i 100 år för att hitta t.ex Ban överklagan. Jag vill också ansöka för att jag har mycket tid över som jag vill hjälpa till så att det blir ett bra forum. Jag vill att alla te.x medlemmar,icke medlemmar ska kunna hitta till saker enkelt och fint.
Tycker att denna server är fantastisk och så sätt vill jag göra så att forumet också blir fantastisk.
Ni då ledningen vill ju ha det så bra som möjligt och det kommer jag verkligen visa och kommer vara väldigt aktiv. Så det skulle vara en ära att ha denna roll.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Japp det är jätte viktigt att det ska vara rätt. Ska också vara lätt och hitta till grejer så det är jätte viktigt att allt ska vara i sin ordning. Serven är då bra och då måste forumet vara jätte bra med.

Får en ansökan vara kopierad? Nej ska aldrig hända. Vi som mods måste alltid kolla så det inte är plagiat från te.x Swewawe och andra servrar. Har sätt andra som har gjort plagiat från tex Swewawe och då sagt direkt till helpers elr högre uppsatta att det har hänt och it ska förekomma.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Japp, vill ha det mycket enklare för att man behöver bläddra jätte långa för att hitta vissa grejer. Vill ha det mycket enklare att hitta grejer sedan göra lite små detaljer som te.x på hösten kan vi ju göra så att det finns lite löv på hemsidan elr om det skulle vara vinter så skulle vi kunna göra snöflingor ❄️ på hemsidan.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Asså mycket mycket enklare.
Medlemskaps ansökningar överst
Ban överklagan efter alltså att det högre uppsatta grejer är mera neråt på hemsidan. Så man vet hur man ska gå efter. Och haft många detaljer på forumet.

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagarna 15:00-20:00
Helgerna är nästan hela dagen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka