Nekad kevinh2001 | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kevinh2001

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199217715024/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? KevzterIsme#2240

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2001

Berätta om din karaktär. hans bakgrund ska va kriminell och hans ska va arg och liksom ha mycket adhd. hans ålder ska va runt 31. intressen ska va att han gillar spela fottboll och sälja knark och va med kompisar. känslor ska va att han har mycket adhd ganska grov adhd. Han gråter ibland eftersom hans mamma e död så han blir lätt arg på folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en person som gillar riktiga spel och att jag e snäll och spelar som en gud eller aa typ jag är rolig och kan göra så att de blir lätt drama och sånt folk skrattar av.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att ni tar de så seriöst och att de är de som blir roligt med att spela de finns ingen svensk server som är lika bra som eran kan jag lova er sen att ni är bra med bilar och discord serven.

Hur hittade du Unive? Jag har letat runt mycket och försökt hitta en bra server men de finns ingen som spelar seriöst så jag såg den här och tänkte de här är nog den bästa servern jag nånsin kommer spela på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara en snäll person och va lite arg ibland me sen ska jag va mycket dalmål som jag pratar så folk får sig ett lite lende på kinden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utvekla mig som spelare och person att få folk att bli glada och jag själv blir glad såklart men jag vill försöka uppnå mina mål hoppas jag.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar just nu bara på en drift server som e skit tråkig så jag hoppas ni vill ha med mig i servern

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår klart och tydligt jag tar min tid och väntar!!

Tillbaka