Nekad kevindari1223 | Ban Överklagan [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevindari1223

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199411781000/home

Ditt Hex-ID: 110000156845d88

Vad är din discord tagg? Ishowfast11234#3343

Vem var det som bannade dig? pongman

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-29 230828.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var på grund av att jag provocerade och sökte en onödig konflikt med flit.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag och mina vänner satt i en bil och åkte in i old riders och jag började provocera helt utan anledning vilket jag förstår var fel av mig och kommer absolut inte göra om det då jag nu vet att det är ett regelbrott. vi åkte runt hos dem och provocerade och skapa konflikter vilket nu när jag tänker efter var mycket onödigt. vi åkte sedan ut en stund men sedan åkte in igen för att fortsätta provocera. jag ber hemskt mycket om ursäkt för att jag inte följde reglerna i server och att jag förstörde och det. kommer som sagt inte hända igen då jag nu har tänkt efter ordentligt och förstår min ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej nu när jag tänker efter så var det absolut inte felaktigt då jag gjorde ett tydligt regel brott och lärde mig av mitt misstag. Det var helt sagt dumt av mig som valde att provocera.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det stod att jag hade blivit bannad 3 gånger på de senaste 3 månaderna men vad jag minns var de bara små bans på nån dag som jag också lär mig av. jag är absolut ingen problem spelare då jag spelat här i 1 år om inte mer ochbara fått en varning och runt 3 bans då. jag lär mig av mina misstag och lovar att göra det nu med med att bevisa det ifall denna överklagan blir godkänd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde välja att vara mer trevlig och inte skapa onödiga konflikter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja som sagt detta blev en läxa till mig för att bete mig mycket bättre och inte göra om sådana dumheter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka