Nekad kevincoverman | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevincoverman

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? kevin_coverma

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Calvin Klein är en ung man på 18 år från den lilla förorten Partille i Göteborg, som har en passion för att skaffa sig pengar till varje pris. Trots sin unga ålder har han en skarp syn på världen, formad av den tuffa uppväxten i en förort där varje krona räknas.

Calvin är ny till Unive RP. Han är alltid på jakt efter den nästa stora möjligheten, oavsett om det innebär att starta ett företag, gå in i den undre världen, eller bara hitta kreativa sätt att tjäna snabba pengar. Hans bakgrund i Partille har gett honom en djup förståelse för både de hårda och de smidiga sätten att navigera i en konkurrensutsatt värld.

I servern är Calvin ofta den som tar risker som andra kanske tvekar inför. Han har lärt sig att spela spelet på sitt eget sätt, ibland med en viss moralisk tvekan, men alltid med målet att maximera sin ekonomiska vinst. Han är också känd för sin charm och sina sociala färdigheter, vilket hjälper honom att skapa allianser och nätverk som ofta leder till lukrativa affärer.

Trots sitt fokus på pengar har Calvin ett mål att skapa en bättre framtid för sig själv och eventuellt sina närmaste. Hans drivkraft är inte bara baserad på materiella behov, utan också på en önskan att bevisa att man kan komma långt även från en förort som Partille. Han är en komplex karaktär med både ambitioner och sårbarheter, vilket gör honom till en intressant och dynamisk del av Unive Roleplay.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill skapa en rolig upplevelse för både mig själv och dom andra spelarna på servern. Jag har mycket erfarenheter eftersom jag spelat FiveM länge. Jag är väldigt bra på att anpassa mig till olika scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du inte bara fokuserar på din egen karaktärs framgång, utan också ser till att den andra spelaren får något ut av scenariot. Det handlar om att göra spelet mer intressant och roligt för alla inblandade, genom att ge motståndaren chans att lyckas eller ha en meningsfull upplevelse. I stället för att alltid försöka "vinna" själv, bidrar du till ett bättre flyt och mer samarbete i rollspelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM står för Random Deathmatch och betyder att man dödar någon utan anledning, Powergaming betyder att man använder omänskliga krafter i ett scenario, till exempel att jag krockar med en bil och sen bara kör iväg utan några konsekvenser, Copbait betyder att man gör saker för att få polisens uppmärksamhet, till exempel att jag sparkar på en polisbil för att dom ska springa efter mig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat FiveM i snart 2 år och har spelat på välkända servrar som till exempel: SMG RP, Centic RP, Trakten RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka