Accepterad kevinchang07 | Ban Överklagan [larvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevinchang07

Aktiv Medlem
Meddelanden
859
Reaction score
103
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/potataman/

Ditt Hex-ID: 11000013f8d2069

Vad är din discord tagg? KevinChang07

Vem var det som bannade dig? larver

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-16 181425.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde ett misstag gennom att prata halv ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i fängelset och satt i support och var i ett ärende

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja delvis var det en felaktig ban då jag tycker att man skulle kunna prata med mig innan man bannade mig men förstår staffen sida. Jag gjorde fel men ångrar mig mycket mycket som händer i mitt liv så därmed har jag tagit och blivit arg på alt och alla i ooc vilket är barnsligt och fel av mig men jag tycker att man skulle pratat med mig innan men jag förstår varför jag är bannad men vill bara spela lite unive innan jag börjar skolan på måndag och jag känner att jag har gjort fel och har tänkt över min ban och jag vet att jag är bättre än så då alla säger de och jag vet det själv. det gör mig besviken och arg på mig själv att jag har börjat bete mig såhär och det får mig att må skit för jag beter mig så här mot min familj också + vänner vilket e cp av mig och jag har fått mig en tanke ställare efter denna ban så jag vet att jag gjort fel och att jag ska göra bättre ifrån mig och kan göra bättre ifrån mig och jag vill bevisa detta till er staffs och därmed ber jag er om en andra chans så jag kan få visa att jag kan rpa och göra feta och roliga scenarion imorgon/på lördag då vi ska ha ett möte o göra ett fett rån och därmed så kan ni specca mig och se mig rpa och bete mig jag kan även bete mig framför alla desutom så ska jag börja ta mina medeciner för ångest,ADHD,autism + deppretion så jag kommer att kunna bete mig och desutom så vill jag att ni ska lita på mig så jag kan visa att jag kan rpa och bete mig som en mogen 17 åring jag gjorde fel och jag förstår varför jag är bannad men jag ber om en chans att bevisa att jag kan rpa och bete mig denna heög innan skolan börjar så jag kan ha roligt och visa att jag kan bättre. Jag förstår även att så som jag betädde mig i support är fel och barnsligt av mig men jag tänkte inte efter och blev chockad när ni kallade mig problem spelare men förstår varför ni tror att jag är det. jag ber er om ursäkt och om en andra chans så jag kan visa att jag är bättre och kan bättre + kan rpa

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de var länge sedan kommer inte ihåg dessutom har varit staff så kan alla regler men gjorde ett misstagf för jag inte täntke igenom det jag sa ig/in game

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte prata halv ooc med dom andra personerna som var i fängelset

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ma nska bete sig och vara mogen och bete sig som en vuxen mogen indevid och dessutom tänka igenom det man ska säga innan man säger något så man inte bryter mot reglerna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det är klart att jag gör :)

Jag kommer ge dig en chans, förstår ändå lite i din situation, men tänk till en extra gång innan du säger saker / gör saker, man behöver inte hela tiden skrika utan man kan ta de lugnt och sansat. Jag har full förståelse och så därav dina diagnonser, skrev även med dig i pm, hoppas man får se en bättre sida av dig i framtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka