Nekad KevinChang | Chef-jobb ansökan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevinchang07

Aktiv Medlem
Meddelanden
859
Reaction score
103
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? @🍕Grovestreet Pizzeria

Vad heter du IRL? kevin

Vad heter du på discord? KevinChang#8285

Hur gammal är du? 15 irl född 1999-12-01 ig kan inte årkar inte räkna sorry;)

Hur länge har du spelat på Unive? 7-9 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att se till att detta yrke blir acktivt och att inget lall försekommer i detta yrke samt jag kommer se till att rp nivån på GSP är så hög den kan bli med detta mennar jag nummer ett Inget lall nummer två ingen racism för det försekommer ibland har jag sett och hört sedan är det bara att följa dom vanliga krim reglerna och Serverns regler såklart. Jag kommer ha öppet så mycket och ofta jag kan så at detta yrke blir aktivt och en rolig RP plats så att många vill RPa med oss på yrket samt vi inom detta yrke jag kommer att ha öppet från när jag slutar måndagar 15:30 - 21:00 Tisdagar - torsdagar 14:30 - 21:00 Fredagar 13:30 - 02:00 samma på lördag och på söndagen är som måndagen jag kommer även att ha acktivetets kontrol så att jag ser om folk är aktiva och ska säga/ skriva ut till alla att man måste arbeta minst 1 - 2 timmar varje dag helst mer annars blir man sparkad denna arbetsplats är inget lall ställe allt kommer få koncikvenser minsta lilla lall,racism med mera kommer få åtegärder pga att sådana saker är ej okey jag kommer vara en hård men även snäll,trevlig och välkomnande chef. Jag kommer att se till att man skriver annonserna på ett moget sätt och även se till att inget lalla befinner sig i annonserna då kommer jag ta åtgäder direkt jag kommer även se till att skicka ut annonser minst 1 gång vart 15 min helst 2 ånger då poliser och medborgare faktiskt kommer och köper pizza så det ej blir en död och dyster arbetsplats så folk slutar jag kommer även iblan om det är okey göra event t.ex en boxnings match och vinnaren får 100 grattis pizzor eller något liknande så att folk blir intresserande att vara runt om GSP men även köpa och kanske till ochj med börja jobba hos oss.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag är då mogen jag är 15 år irl och föd 1999 ig och har jag även jobbat hos marja - lisas och dessa kunskaper är då ganska viktiga då man har fått erfarenheterna att kunna sälja samt hantera personer som lallar eller är jobbiga samt kixiga och jag har varit vice boss i ett gäng och drog,vapen ansvarig men även Jobbat på GSP innan men en kort period jag har även jobbat på Suzi'S Q's och jobbade där länge så har dom erfarenheterna att hantera jobbiga samt stressiga situationer och jag kommer heller inte tillåta något lall för det kommer jag ta återgädert om det skulle försekomma.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne

Måndag: 15:30 - 21:00

Tisdag: 14:30 - 21:00

Onsdagar: 14:30 - 21:00

Torsdagar: 14:30 - 21:00

Fredagar: 13:30 - 02:00

Lördagar: 10:00 - 02:00

Söndagar: 15:30 - 21:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart ;)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej.

Har du läst våra Regler? ja det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka