Dubbelpost KevinChang | Ban Överklagan [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevinchang07

Aktiv Medlem
Meddelanden
859
Reaction score
103
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/potataman/

Ditt Hex-ID: 11000013f8d2069

Vad är din discord tagg? KevinChang#8285

Vem var det som bannade dig? san

Hur lång tid var din ban? 6dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-09 212924.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sparkade och slog ett barn som är lall och suntförnuft då man ej skulle sparka och misshandla ett barn irl

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag slog ett barn och lallade ganska mycket

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja eftersom att jag vet att det är lall men jag skulle inge säga att det var nördvändigt med 6dagars ban då jag vet att jag har gjort fel och har tänkt igenom denna händelse/ban och jag förstår att jag gjorde fel och är medveten och tycker själv att man ska få ett straff för ett sådant lall jag gjorde utanför Apple butiken men 6 dagar är lite väl lång enligt mig och skulle säga att banen skulle kunna vara runt 2-3 dagar så att man får en rejäl chans att tänka igenom detta fel som jag gjorde men jag kommer även säga att detta som jag gjorde var väldigt fel men jag var trött och jag ville bara ha en tellefon då det var inv wipe jag vet att dessa saker inte är en ursäkt men jag var trött och då lallar jag ibland detta kommer aldrig att ske igen och dett kommer jag lova och om du ger mig en chans till så kommer jag att visa för både dig men även alla andra i staff teamet att jag kan bete mig och rpa på en riktigt hög nivå om jag faktiskt försöker och detta kommer aldrig att ske igen det kan jag lova eftersom att jag lägeer ner så mycket tid och en stor del av min fri tid att spela på denna server eftersom att det är kul och jag vill värkligen kunna spela i helgen då vårat gäng har stora saker på g och jag skulle vilja vara md på dessa saker men jag är medveten om att jag gjorde fel och jag erkänner det men jag tycker bara att det vart lite för lång ban men nu är det inte jag som bestämmer och jag vill absolut inte säga vad som är rätt eller fel då du är mod eller admin kommer ej ihåg men jag vill bara att du ska vetaatt jag är värkligen ledsen fö dessa handlingarna som jag gjorde igårdagen scenario när jag slog barnet och det kommer ej hända igen då det var väldigt låg rp nivå av mig och jag kan säkerhets ställa att dessa saker och ting aldrig kommer att ske igen eller upreppas och jag hoppas att du förstår mig när jag säger detta och att du tror mig när jag säger att jag ber om ursäkt för den låga rp nivå jag hadde igår men jag kommer säkerhets ställa att dessa saker och ting aldrig kommer ske igen då jag läser alla regler i går kväll men även idag ifrån 09:34 - 10 :29 dna händelse skämms jag av så mycket på grund av den låga rp nivå jag hadde men jag ber dig att bara ge mnig en chans till att kunna bevisa för bådde dig san men även hela staff teamet och servern att jagh har en hög rp niva om jag bara försöker men igr var det en lång dag bådde iskolan och här hemma och jag var trött men ändå var jag då dum och sätta mig vid datorn och spela Unive även att jag viste om att jag skulle rpa på en väldigt låg rpnivå och det är ganska pinsamt men jag ber om ursäkt för den händelssen och detta kommer aldrig ske igen du har mitt ord. Jag vet att jag gjort fel och nu ska jag vara mogen och få stå för det jag gjort och ta konsekvenserna för dom saker jag gjorde som vart fel jag vet att jag gjort fel jag är medveten om det och jag har tänkt igenom det jag gjorde och jag är hämslt ledsen för det jag gjorde jag svär på Gud att sådana akter aldrig sker igen inom min RP samt att sådana regelbrott aldrig uppkommer eller sker på denna server från min sida rättare sagt ifrån mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja att man inte ska rpa när man själv känner att man är trött och inte orkar rpa på en hög nivå som krävs och att man skall läsa alla regler litte då och då så att man är medveten om vad man får görra och inte göra bara för att sådana saker som skedde igår aldrig sker igen men även visa respect mot staff teamet och deras beslut om en ban eller något annat liknade men man skall även ha respect emot alla andra som spelar på sertvern och i dc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja vad skall man börja jo kanske att man eller rättare sagt jag då inte skulle gått in på unive eller så skulle jag tänka om och säga till mg själv hadee min karaktär gjort sådär irl och tänkt efter lite och sedan bar gått där ifrån fört att istället bara gå dit och skaffa problem samt börja slå ett litet barn det sklulle jag aldrig göra irl och detta kommer aldrig aldrig ske igen då detta vart så dumt av mig att göra men jag hadde också kunnat vara social istället för att använda det våld som jag gjorde och börja slå ett litet barn för det var en låg rp nivå sedan hadde jag kanske kunnat fråga han om jag kunde får köpa en telefon av barnet och ytveckla rpn litte så att det blir ett roligare scenario än att börja slåss och lalla som det blev igår kväll.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte skall spela om man själv märkar att man är trött och inte årkar att spela/RP:a men även att om man ändå ågr in att se till att man skärper sig och inte lallar så sådana saler inte händer T.ex som igår då när jag slog ett barn och börja lalla det kommer man aldrig att göra igen men även att man skall h respeckt för era beslut som ni tar i staff teamet men även era bans samt att man skall läsa reglerna oft så sådana saker som skedde igår mellan mig och barn pedden sinte sker då det var väldigt låg rp nivå ifrån min sida jag har ävel närt mig att man ska RP:a fullt ut och inte göra så att lall på en hög nivå sker som det gjorde igår det var låg RP nivå ifrån minsida då jag började slå ett barn och kalla han saker och bara där e ganska grovt lall men detta kommer att bättra sig och nu har jag lärt mig efter denna ban och lite tänkande att jag kommer aldrig låta min rp nivå sjunka till den nivån som den var på igår istället kommer den bättras och jag har lärt mig att man får konsekvenser om man inte följer reglerna och att man inte kan göra vad som helst pga att detta är en rp server där man bör ha en hög rp nivå för att kunna spela och man skall gå efter reglern sunt förnuft som jag ej gjorde igår kväll så kort samman fattning man skall läsa reglerna varje dag helst känna eftr orkar jag att rpa på en hög nivå som förväntas av alla på servern inklusive staff teamet och är det värt att starta lalliga bråk bara sådär samt tänka igenom sakerna som du kommer göra eller har tänk att göra innan du gör dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det är klart att jag gör :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka