Accepterad kevinboy | Medlem ansökning (Jonas__testar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevinboy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? kevinboy#0808

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Hans namn är Alex Andersson född 2000-01-01 och han växte upp i ett fattigt hem och växte upp bland kriminaliteten och han gillade att spela fotboll men hans kompisar tyckte han skulle sluta med fotbollen för han skulle vara med i doms kriminella nätverk och Alex gjorde som dem sa för han föll för grupp tryck plus han ville få mer pengar till sin familj. Och han växte bara mer och mer i kriminaliteten. Sen dess har han varit kriminell och haft mycket kontakter med kriminella gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag som person kommer bidra med mycket roliga saker som till exempel roll spel och bra scenario. Jag kommer som person vara bra på roleplay. För just jag gillar verkligen roleplay. Plus jag kommer höja serverns rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att båda personerna i ett scenario till exempel butiks rån ska tycka att det var ett bra butiks rån. I scenariot ska du inte bara gå för vinst och makt utan även ge båda personerna en chans i rpn. Själv klart ska båda personerna också hålla en bra och seriös rp nivå. Det ska även inte finnas nått lall i scenariot.

Hur hittade du Unive? genom cosmos streams och genom youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka