Accepterad KevinAB1234 | Medlem ansökning [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KevinAB1234

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kegge#6992

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Mohammed och är 24 år gammal och är en skicklig snickare här i byn. Han har tidigare jobbat som elektriker men bytte nyss till snickare då han gick bygg på gymnasiet. Alis största intresse är att snickra han tvekar inte för att hjälpa vänner om de behöver hjälp med något hemma. Alis personlighet man man beskriva som glad och sprallig då han älskar att vara med sina kompisar och alltid pratglad. Men Ali har också ett gäng kompisar som är kriminella som han undviker att hänga med då han inte vill såra sin mamma. Han har haft en väldigt tuff uppväxt då hans föräldrar skilde sig i tidig ålder

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en snäll karaktär som är en duktig hantverkare här i staden, det kan hända att han byter spår och följer sina kompisar och börjar med knark osv. Men såklart kommer jag bidra med roliga scenarion och bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man låter den andra spelaren vinna scenariot för att få ett så bra rp som möjligt och det kan vara t.ex att man skjuter mot en person och då låter man motståndaren vinna scenariot

Hur hittade du Unive? Har länge tänk på att börja spela på unive just för att det är så mycket spelare men några av mina kompisar har även tipsat mig därför väljer jag just unive

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka