Nekad KevinAB1234 | Medlem ansökning [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KevinAB1234

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kegge#6992

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 24 år gammal och het Ali han jobbar just nu inom byggbranschen men han märkte direkt att han inte tjänade tillräckligt bra på det jobbet därför valde han att gå med i de kriminella så just nu hänger han med sina kriminella polare och gör jobb och han tjänar lite små pengar på det därför har han planer att gå med i ett gäng. min karaktär har inga känslor kring kärlek det har han lagt på hyllan. Han har sitt ursprung från Syrien och har haft en väldigt tuff uppväxt med dåligt med pengar osv men han lyckades ändå få ett jobb inom byggbranschen men som sagt han vill utöka sin lön och tjäna ännu mer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en karaktär som kommer att vara kriminell och göra allt för att tjäna bra med pengar ett gott exempel är att sälja kokain och kanske gå med i ett gäng.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man rpar så att motparten vinner scenariot t.ex ifall man kör ett gäng krig och det andra gänget ska vinna för någon anledning så låter man dom vinna fast man gör det på ett snyggt sätt via bra rp

Hur hittade du Unive? Har länge tänk på att börja spela på unive just för att det är så mycket spelare men några av mina kompisar har även tipsat mig därför väljer jag just unive

Nekad, om du bara kommer bidra med en karaktär som vill ha massa pengar så bidrar du inte med något possetivt.
Vi söker personer som kan driva bra RP, bra scenarion och unika karaktärer!

Tillbaka