Nekad Kevin_blok | Ban Överklagan [manizzz]

• Trådskapare Trådskapare DRACKOOO
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

DRACKOOO

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199633758747/

Ditt Hex-ID: steam:110000163bf7a1b

Vad är din discord tagg? kevinsthlm72171

Vem var det som bannade dig? manizzz

Bild på banmeddelande: IMG_3983.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att jag blev bannad för att jag under en TikTok-livesändning nämnde något om att sälja fusk, även om det inte var menat seriöst. Jag inser nu att det var väldigt olämpligt sagt, oavsett om det var på skämt eller inte. Jag tar fullt ansvar för det. Jag har redan tagit bort allt som kan vara kopplat till fusk från min dator, och ni får gärna PC-checka mig om det behövs. Jag ber verkligen om ursäkt och hoppas på en chans att visa att jag tagit detta på allv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var live på TikTok samtidigt som jag spelade på Unive. Under livesändningen skrev jag i chatten att jag sålde fusk för 20 kr och att man kunde kontakta mig. Kort därefter skrev en staff till mig i chatten och ställde några frågor kring det jag hade sagt. Jag svarade på allt han frågade, och efter det blev jag permanent bannad från servern. Jag förstår att det jag skrev var ett allvarligt regelbrott och jag tar fullt ansvar för det. Jag har redan tagit bort allt som kan vara kopplat till fusk från min dator, och ni får gärna PC-checka mig. Jag ber om ursäkt för mitt beteende och hoppas få en chans att visa att jag har lärt mig av detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag skrev att jag sålde fusk, och jag förstår att det är ett allvarligt regelbrott oavsett i vilket sammanhang det sker. Jag tar fullt ansvar för mitt beteende och ångrar det verkligen djupt. Jag ber om hemskt, hemskt mycket ursäkt och jag lovar att jag tar allt på största allvar nu. Jag vill verkligen komma tillbaka till Unive – det betyder mycket för mig och jag saknar communityt. Snälla Manizzzz, om denna banöverklagan skulle bli nekad, skulle du kunna skriva en anledning till varför? Det skulle hjälpa mig att förstå vad jag kan göra bättre i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare. En gång var det när jag sa upp mig via Discord från mitt jobb som Securitas, vilket jag nu förstår att jag borde ha hanterat på ett bättre sätt in-game istället. Jag har också blivit bannad för powergaming. Jag har verkligen tagit till mig av era regler och lärt mig vad som är rätt och fel i servern. Jag lovar att detta aldrig kommer att hända igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade kunnat backa tiden hade jag aldrig skrivit det där meddelandet. Jag borde ha tänkt efter innan jag skrev något så allvarligt, särskilt när jag var live och representerade mig själv på servern. Jag skulle ha hållit fokus på spelet och visat respekt för reglerna och för communityt. Istället för att säga något så onödigt och olämpligt, borde jag ha varit mer mogen och ansvarsfull. Jag har verkligen lärt mig en läxa av detta och det kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket efter att jag blev bannad. Det har fått mig att inse hur viktigt det är att tänka på vad man säger och hur det påverkar både mig själv och andra på servern. Jag har också förstått hur lätt det är att förlora något man bryr sig om genom ett enda dåligt beslut. Om jag får chansen att komma tillbaka till Unive kommer jag att vara mycket mer ansvarsfull i hur jag uttrycker mig, både i spelet och utanför. Jag kommer hålla mig helt till reglerna, respektera staff och andra spelare, och se till att bidra till en bra stämning i communityt. Jag vill verkligen visa att jag har förändrats.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår och respekterar helt att ni har era regler och rutiner för överklaganden. Jag vill inte bryta mot några regler eller försöka försnabba något ärende. Jag överlåter helt till er att hantera min överklagan på det sätt ni anser rättvist och korrekt. Jag vill också säga att jag har kämpat, lidit och slitit mycket för att försöka få en unban på servern. Det betyder väldigt mycket för mig att få en chans att komma tillbaka. Tack för att ni tar er tid att läsa och överväga mitt ärende. Med vänliga hälsningar från Kevin.B

Senast ändrat av en moderation:
Men jag har bara nämnt fusket i en live sändning jag har aldrig använt de i Unive servern som sagt jag ber om ursäkt jag har raderat de ni kan pc checka mig om ni behöver de jag har lärt mig en stor läxa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka