Antagen Kevin88 | Chef-jobb ansökan [ralleballe_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin88

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,204
Reaction score
29
Vilken chefs-position ansöker du till? Sjukvården

Vad heter du i verkligheten? Kevin

Vad är ditt användarnamn på discord? Kevin88

Ange ditt födelsedatum: 4 September 2010

När fick du medlemskap på Unive? Jag hade det i 2022 och sedan kom tillbaka igen i början av 2023

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har erfarenheter inom Chefs och lednings positioner inom rättsväsendet som t.ex. har jag varit Chef på Securitas och Ledning inom polisen. Jag är också nuvarande Biträdande Regionschef inom Sjukvården. Jag har också andra chefs erfarenheter utifrån rättsväsendet så som Lindroths och Autoexperten. Inom dessa jobb så har jag erfarenheter i det administrativa och inom det praktiska. Jag har också då haft utbildningar med flera personer i de jobb som det krävs. Jag har samt erfarenheter att leda stora team, och bra sjukvårds kunskap. Jag har en förmåga att skapa inaktiva jobb till aktiva jobb. För under min tid som Securitas chef och Lindroths chef och så gjorde jag dom aktiva med en kunnig personal.s chef och Lindroths chef och så gjorde jag dom aktiva med en kunnig personal.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer att se till att jobbet ska flyta på dagligen och kunna få aktiva och kunniga personal. Jag kommer att leda Sjukvården med mina ledningsförmågor och ställa Sjukvården på rätt väg. Men vi i ledningen för Sjukvården kommer att göra massor av förändringar kring personal och kring patienterna. Jag har tänkt mig att göra möten regelbundet med ledningen och med alla anställda någon gång per månad, som kommer att planeras med personalen om tiderna. Men det kommer att handla om vad de tänker och tycker, samt att kunna planera till framtiden om hur vi kan förbättra upplevelsen och aktiviteten med Sjukvården. Jag kommer att se till att ingen slags korruption ska förekomma i vårt arbete som att ta bort kryckor eller att ge någon utbildningar utan att ha kunskaperna eller utan att ha gjort utbildningen. Jag kommer att ge personalen överraskningar om de arbetar bra då och då. Och det kan öka på aktiviteten, det har alltid funkat tidigare. Men jag kommer att planera med Ledningen hur vi kan se till så att det blir aktivt med t.ex. andra medel. Jag har planer att höja rpn igenom att t.ex. när man ska ge vård så ska man skriva i journalerna och när man t.ex. ger ut mediciner osv så ska man skriva ut det i en kategori i Ipaden att man har get ut ett recept belagt medicin till patienten. Jag har samt tänkt ut en plan att försöka införa något script med utvecklarna för servern att man t.ex. måste åka till ett apotek för att hämta ut mediciner osv. För att det finns vissa personer som kommer och skriker på oss att vi ska ge dom plåster osv, så det kommer att fixa rpn att om man inte har fått recept lagda mediciner så måste man köpa ut det i apoteket. Det kommer kunna avlasta jobbet och höja rp nivån, och jag kommer att planera med jobb ansvariga om ett nytt sjukhus där man kan få in olika avdelningar t.ex. att det finns ett väntrum där man väntar till en ledig sjukvårdare finns och hjälper en. Jag kommer att sträva att alla som kommer in på Sjukhuset ska få en bra vistelse och för att kunna förbättra patientens välmående. Jag kommer att se till att jag och mina biträdande samt ledningen ska göra vårat bästa för att göra så att Sjukvården blir en av de aktivaste Rättsväsendet i staden igen.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Söndag - Torsdag 15/16 - 22 [Med pauser emellan]
Fredag - Lördag 12/13 - 00:00 [Med pauser]
Lov [ 12/13 - 00:00 [Med pauser]

Jag har träningar men det brukar inte vara så mycket och dessa tider kan variera sig.

Har du läst våra grundregler? Ja

+reppppppp denna person kämpar dag in och ut och förtjänar detta mer än vad ord kan beskriva han ska få en chans som chef tycket jag ingen lall hos han

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka