Nekad kevin756756 | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevin756756

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
18
Användarnamn: kevin756756

Länk till din steam profil: Kevin756756

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kevin756756

Vad är din discord tagg? Kevin4675#6711

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sungörnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Starten visste inte om hella händelsen tyvärr så det blev som det blev.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte hjälpa min vän från sjukhuset o sen försökte polisen ta mig så jag kör 150 typ för har polisen efter mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sagt staffen visste inte om hela händelsen så tycker han kunde komma till mig o pratat innan ban för det fanns ett scenario bakom det hella det är klart jag kör ifrån de är väldigt efterlyst.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har lärt mig så mycket det bara går.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JAG hade inte kunnat göra annorlunda för om jag kör 80 i stan dom tar mig så lätt man måste gasa lite.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag hade gjort fel hade jag lärt mig aa tycker staffen borde snackat med mig innan.

Har du läst våra regler? Ja

Du blir bannad hela tiden @kevin756756 och därför kommer jag neka din banöverklagan.
Du har 20+ bans.
Du får helt enkelt vänta ut tiden på din ban
NEKAD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka