Nekad kevin756756 | Ban överklagan [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevin756756

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
18
Användarnamn: kevin756756

Länk till din steam profil: Kevin756756

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kevin756756

Vad är din discord tagg? kevin756756#6711

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad från dcn

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ska jag vara ärlig så vet jag inte då jag satt och spela fall guys och blev unnbannad från dcn idag och fivem sen har jag inte gjort nåt mer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satte mig i support och fråga om tillbaka min WL och sedan gick jag in i spelet i typ 2 min jag åkte till arbetsförmedlingen och gjorde mig till slaktare och sedan stängde jag av och satte mig i stör ej 1 och spelade Fall guys för inväntade att flera spelare skulle komma in i spelet och från ingenstans blev jag bannad på dcn och varför har jag fortfarande inte fått reda på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta är så felaktigt helt sjukt hur ni behandlar folk som inte gjort ett piss. blev seriöst unnbannad av mikael idag och blev unnbannad från dcn också sedan från ingenstans blir jag bannad från dcn igen jag fick inte ens veta varför detta är helt sinnessjukt. jag har inte gjort ett piss på dcn och inte på servern så varför blev jag bannad från ingenstans ni kan ju se att jag blivit unnbannad av mikael idag och inte gjort nåt därefter så förklara för mig vad jag har gjort för fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tagit lärdom av allihopa men detta nu från ingenstans blir bannad så där jag svär detta är sjukt mannen har inte gjort ett piss, så vet inte vad ni håller på med kommer och bannar mig från ingenstans och necka inte den bara sådär säg till mig vad jag har gjort för fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej för har inte gjort ett piss spelat fall guys när jag kom hem

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej men vill gärna veta vad jag har gjort för fel

Har du läst våra regler? Ja

Lyssna nu läs allt och säg till mig vad har jag gjort för att bli bannad ni har ingen anledning seriöst vad håller ni på med bannar folk hit och dit.

jag tycker han förtjänar att veta vad han har gjort iallafall det är det minsta ni kan göra

Aa jag såg att du blev unbannad tråkigt att höra att du blev bannad för inget du gjort
aa tycker det är löjligt att man blir bannad när man inte gjort ett piss på dcn speciellt och blev ju förfan unnabannad den dan helt sinnes

jag lämnade servern i söndag tror jag för blev förbannad på lite saker så jag lämnade och jag vart ju bannad på fivem för combat logg och efter en dag försökte jag joina igen för å var jag inte lika arg och då vart jag bannad men gjorde en ban överklagan och vart unnbannad då. fattar inte får man inte lämna servern utan att bli bannad när man har lämnat på egen hand va e detta. sen när jag blev unnbannad igår så blev jag bannad efter typ 10min helt sinnes!!!!!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka