Nekad kevin756756 | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Han spelade inte fallguys.. Och kevin vet själv om det. Han combatloggade direkt efter han krockade in i mig, och startade fallguys direkt efter, och sedan låtsas som han inte ens var inne fast logsen säger helt annorlunda..

+Rep han blev godkännd första gången och sen någon timme efter banna ni hanför att han spelar fall guys han var ju helt oskyldig. Lågt av staffe som banna han. och vad spelar det för att han har 20 banns nu när ni banna han felaktigt.
tack för att förstår mig bror bäst edu

Han spelade inte fallguys.. Och kevin vet själv om det. Han combatloggade direkt efter han krockade in i mig, och startade fallguys direkt efter, och sedan låtsas som han inte ens var inne fast logsen säger helt annorlunda..
nej men det var inte därför jag blev bannd från dcn eller hur jag blev ju unnbannad från dcn och då spelade jag fall guys. jag blev ju unnbanand från servern och dcn och då spelade jag fall guys, och när jag loggade hade jag fall guys uppe så jag gick inte in i spelet hade det uppe.

detta är hur allt började!!! jag försökte få jobb hos polisen men tydligen hade Mikael sagt till chefen att jag inte ska få jobb där då jag byter jobb ofta och sen försökte jag bli chef över Marja lisa då jag velat bli det sen somras och det vet Robert om då han var chef där förut och jag var biträdande. men jag fick inte det heller och då blev jag arg då jag inte fick nåt roligt jobb som jag velat ha och då försökte ag få jobb försvarsmakten men de hade aldrig tid när jag stod utanför i 2 dar och jag hade fall guys uppe och spelade det tills nån skulle komma dit för försökte få jobb där och då blev jag sur för de försökte arrestera mig när jag stod utanför så jag combat logga och då var jag inne i fall guys. och jag lämnade dc servern på egen hand och dagen efter ville jag joina dcn och då vart jag bannad därifrån och då gjorde jag en överklagan och den vart godkänd och då satte jag mig i stör ej 1 och spelade fall guys för inväntade att folk skulle komma in och sen från ingenstans vart jag bannad från dcn och servern jag fattar inte varför jag vart bannad från dcn är jag inte gjort nått där. detta är vad som har hänt så alla vet vad som hände.

+Rep han blev godkännd första gången och sen någon timme efter banna ni hanför att han spelar fall guys han var ju helt oskyldig. Lågt av staffe som banna han. och vad spelar det för att han har 20 banns nu när ni banna han felaktigt.
Bäst edu som förstår mig!!

Mitt tips är att du får prata med personen som bannade dig och kolla om ni kan lösa det
Men hur ska jag veta vem som bannade mig och de är en överklagan som jag inte ens ska vara bannad för så ni staffs kan lösa de.

Din banöverklagan har Nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka