Accepterad kevin756756 | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevin756756

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
18
Användarnamn: kevin756756

Länk till din steam profil: Kevin756756

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kevin756756

Vad är din discord tagg? Kevin756756#6711

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i hääktet med tre poliser och sen när en polis kom ner så slog jag han till döds och medans fick jag 3 skott i ryggen men fortsatte att slås.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker det var en felaktigt då förut sa en staff att man kan rpa på att man har en skottsäker fast man inte har det och det var därför jag rpa som jag gjorde. tycker att staffs alltid säger olicka om allt så det blir svårt för oss att veta vad man får göra och inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag de har jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte slagit polisen men staffen säger helt annat en vad den andra sa så jag går efter vad jag fick höra avv staffs vad ska jag göra inte lita på staffs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Vafan håller polisen med man skjuter inte någon i cellen med pistol då borde ham bli bannad för sunftförnuft och failrp +rep

Vafan håller polisen med man skjuter inte någon i cellen med pistol då borde ham bli bannad för sunftförnuft och failrp +rep
nu var det så att anders blev MÖRDAD i cellen och vid mord så behövs det att man använder sig av tjänstevapen då man inte vill att fler bli skadad. Stod själv och tittade på hela scenariot. Så sluta säg saker när du inte vet något om scenariot.

nu var det så att anders blev MÖRDAD i cellen och vid mord så behövs det att man använder sig av tjänstevapen då man inte vill att fler bli skadad. Stod själv och tittade på hela scenariot. Så sluta säg saker när du inte vet något om scenariot.
nej man skjuter inte sebe sa själv att han råka skjuta ett skott så alltså ska man inte skjuta

Man skjuter inte någon har rpat polisni 2månader spelar ingen roll faktiskt om det är mord man tar tazer och skjuter

Om inte personen har vasa föremål men det hade kevin säkert inte för ni säkett sökte genom han

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka