Nekad kevin756756 | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevin756756

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
18
Användarnamn: kevin756756

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Hur gammal är du? 16

Vad heter du på discord? Kevin4675#6711

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Är aktiv typ hella tin just nu minst 8 timmar.

Varför ska just du bli servervakt? För jag ser mycket folk som gör fel och jag vill kunna göra något åt det och göra så att servern blir bättre. Jag tror jag hade varit en bra servervakt för jag ser så mycket fel varje dag och jag vill göra något åt det och inte bara sitta och titta på. Jag tror också jag hade varit bra för att jag är väldigt aktiv och vill verkligen göra servern bättre. Jag tycker också jag är ganska opartisk och kommer bli helt opartisk som servervakt. För jag är kunnig om hur man ska bete sig, o jag vet reglerna. Jag är väldigt trevlig mot folk det gillar folket. Varför just jag ska bli servervakt är för att jag är kunnig om hur det ligger till och jag är väldigt aktiv och trevlig.

Varför vill du bli servervakt? Så jag kan göra servern till en bättre plats och minska antalet som failrpar och sådant och så jag och mina kompisar kan ha bättre rp och slippa alla dåliga rpare. Jag vill också kunna hjälpa folk som har spawnat helt konstigt och tpa dem till stan igen. Jag vill kunna kicka folk som gör helt fel för att visa att dem inte ska göra om det och bara göra servern till en allmänt bättre och lugnare plats.Jag tror att om ni ger mig en chans så kommer ni inte bli besvikna.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Ja det har jag o jag har lärt mig av mina misstag o det har inte hänt att jag fått en ban på länge för jag kan reglerna nu.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej för multistaden är bäst

Senast ändrad:
Btw, du kan nog utveckla lite på

Varför ska just du bli servervakt? Men annars var det en bra ansökan.

Nekad då du varit bannad för mkt och haft otrevlig ton när jag suttit med dig i supportärenden.
Anser inte dig passande som SV

Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka