Accepterad Kevin5643 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kev1n

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Ditt discordnamn: Kev1n#3844

Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2006

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att när man spelar på unive ska man kunna ha det roligt och kunna ha bra scenarion och det är det jag brinner för. Jag tycker alla ska kunna har roligt på servern och kunna trivas och ha kul! Jag vill att alla som spelar ska kunna rpa och ha en trevligt upplevelse. Jag vill kunna sträva efter att alla ska vilja gå in på servern och känna "Shit vad roligt detta ska bli" precis som jag känner när jag går in på servern. Har själv blivit utsatt för trollare, lallare och liknande och det är extremt tråkigt, och vill inte att andra ska få uppleva det heller!
Just därför vill jag bli support för att kunna hjälpa till ännu mer och ta bort alla som inte sköter sig! Samt att jag blivit inspirerad av andra supports och ägaren själv, eftersom Staff teamet, Philip och dem andra staffsen själv kämpar för att hålla servern i gott skick och allmänt bra, och det vill jag också kunna göra. Jag har snackat med några supports och tycker dem är sköna att prata med och skulle själv vilja vara en person folk kan komma till om dem behöver hjälp med något! Jag själv trivs jätte mycket på Unive och vill att alla ska kunna trivas här och ha en rolig spel upplevelse.

Jag tycker jag borde bli staff eftersom jag tycker att det fortfarande finns vissa lallare som t.ex när jag har en biljakt så powergamar folk jätte mycket och det är absolut inte okej. En sak att jag märkt på Unive är att era staffs är otroligt snabba när det gäller hjälp och dem är mycket aktiva. Andra servrar jag har spelat på har man ibland kunnat behöva hjälp men ej fått. Men här får man hjälp nästan på direkten. Jag gillar även att hjälpa andra folk och är själv mycket aktiv på servern. Jag vet också alla regler inom staff och vanliga. Jag kommer inte abusa min makt som staff på något sätt utan kommer spela som jag var en vanlig spelare där förutom att kicka eller banna osv om det är en giltlig anledning.

Olika grejer jag skulle göra om jag faktiskt blir staff:
Det första jag skulle göra är nog ett litet “schema” när jag ska rpa och nära jag ska vara i support och hjälpa/vara och specca. Jag skulle göra mitt allra bästa för att bli en bra staff, jag har spelat på Unive i snart kanske 3 vecka och jag diggar den här servern otroligt mycket, jag har nog aldrig spelat så mycket som jag har gjort den senaste veckan . Om jag blev staff på Unive så skulle jag sett till så att alla behandlas lika och rättvist. Jag skulle göra servern till en bättre plats än vad det redan är, fast det ändå är en riktigt bra plats. Jag skulle försöka rpa så mycket som möjligt men jag skulle helst försöka hitta folk som lallar, vdmar och rdmar etc. Jag skulle se till så att folk får rätt ban och rätt tid på bannen. Det är också ganska många scenarion som folk bryter mot regler men det inte är någon som speccar så om jag blev staff så skulle jag försöka hitta sånna scenarion som går fel till. och jobbet blir mycket mer effektivare om man lär sig snabbt och vet hur den funkar att vara staff. Det gäller också att vara opartisk när man är support, t.ex. om man har någon vän som blir bannad så ska man inte unbanna hen för att det är ens kompis, utan man ska kolla på videon och bedöma om den är giltig eller inte och om hen inte har en video så får hen skriva en banöverklagan på forumet och hoppas på att den blir godkänd. Jag är också riktigt aktiv på discorden vilken man behöver vara för att vara en bra staff. Och om jag är och speccar någon och så ser jag att den personen vdmar eller kanske pratar ooc så skulle jag dragit in hen i support och fråga vad det är hen håller på med o varför hen gör så, sedan skulle jag säga att hen bryter mot reglerna och att det är oacceptabelt att göra så. Och sen ta så många reports som möjligt för om ingen tar en report så blir folk less och tycker att alla staff är dålig som inte hjälper dem.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:00 - 23:00
Tisdag: 15:00 - 23:00
Onsdag: 15:00 - 23:00
Torsdag: 15:00 - 23:00
Fredag: 15:00 - 04:00
Lördag: 12:00 - 04:00
Söndag: 12:00 - 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? I detta nu, ungefär tre veckor men jag har även spelat här två gånger tidigare.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp! Jag har både varit staff på Unive RP men även andra servers. Därav har jag fått en bra förståelse av hur man ska agera i respektive situation.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Lycka till! +rep får du också för en jävligt bra ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka