Nekad kevin35543 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevin35543

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? kevin35543

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Joakim Lundin 21 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, glad, rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: gillar bilar och vill komma långt i livet och vill ge bra till dom som har de dåligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Socialt rollspel, Respektfull roleplay, Hålla mig till alla regler i rollspelet så det slipper bli frp mm, Vara aktiv i rollspelet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du gör ett beslut som omedvetet gynnar motparten mer än dig själv. Det kan bero på att du inte har full information eller att du inte har tänkt igenom alla konsekvenser.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej, men jag har haft kompisar som har brutit karaktär i ett scenario.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt aktiv på helgerna,

Nekad.
Anledning 1:
Utveckla "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:" - Berätta lite mer utvecklat om hans bakgrund och framtidsplaner, lite om hur han hade det under hans uppväxt och lite om vad han har för planer framåt i livet.
Anledning 2: Du missuppfatta den frågan lite "Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?", läs om det och försök att ge rätt svar till nästa gång.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka