Accepterad Kevin324 | Medlem ansökning {bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin324

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Kevin.

Vad är ditt discord namn? K9#0375

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yosef Khalid och är en snäll och trevlig person som har gått igenom mycket i sitt liv, bland annat en stökig bakgrund och generellt en fattig uppväxt där både hans mamma som heter Jessica och hans pappa som heter Peter var beroende av droger. Han lever just nu ett lite rikare liv där han har råd med mat och bor i en 1:a. Yosef är 18 år gammal och brukar ofta tänka tillbaka på sin uppväxt på hur fattigt han hade det och hur hela hans familj mådde dåligt då. I nuläget så spelar han fotboll och brukar vara med vänner så ofta han kan. Han har också ett rätt så stort intresse av TV-spel eftersom att han aldrig fick veta hur det kändes att ha ett TV-spel när han var liten, så därför brukar han ofta spela FIFA när han är med sina vänner. Han är riktigt bra på FIFA och hade tänkt att skapa en karriär där men då kom tanken att han inte kunde slösa bort sitt liv på ett dumt spel och fick andra planer istället. Nu har han tankarna om att fullfölja det hans föräldrar inte klarade, alltså att gå med i ett kriminellt umgänge. Nu gör han allt i sin makt för att uppnå sitt mål och bli en av dem största kriminella som någonsin funnits.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med långa samt välutvecklade scenarion som kommer att vara roliga för alla som medverkar i dem. Jag kommer även att bidra med en aktiv spelare som kommer göra allt i sin makt för att kunna få servern att växa och bli den bästa FiveM servern genom tiderna, då jag kommer att komma med förslag som kan utveckla servern men även komma med en bra RP som kommer att få flera att tycka att rpn här på Unive är den bästa dem har sett på länge.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man ska få ALLA scenarion att bli roliga för båda parterna samt att försöka göra dem så att båda parterna har en chans och inte bara för att du/ni ska vinna just det scenariot. Alltså att du måste tänka på att man inte måste vinna ett scenario för att det ska vara roligt utan att man kan ha ett roligt scenario där och det är bara att acceptera att det kommer att komma scenarion som du kommer att förlora men i slutändan är det inte det som spelar någon roll utan det är att skapa ett scenario som har varit roligt för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att jag har spelat här innan men första gången jag hörde talas om Unive var det en vän som nämnde att jag skulle börja spela där när jag skaffade FiveM för cirka 1,5 år sedan.

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta den annars blir den automatiskt nekad, Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka