Accepterad Kevin324 | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kevin324

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199096344155/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:568039213

Vad är din discord tagg? ᴷᵉᵛⁱⁿ#0375

Vem var det som bannade dig? Moezz#0592

Hur lång tid var din ban? Jag blev bannad i 1 dag.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Unive Ban.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag åkte i en bil där jag hade fått punka på ett av däcken. och fortsatte efter det att köra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en gissla på humane labs och då skulle jag åka där i från och de sköt polisen v bakdäck och jag fortsatte köra men [bilen va ju fram hjuls driven så irl skulle man kunna åka där ifrån] sen blev jag bannad i MITT I BILJAKTEN.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att den var felaktig eftersom att jag hade punka på bakdäcket och bilen då är framhjulsdriven. "Av säkerhetsskäl bör bilen vara försedd med däcktrycksövervakning. Hur långt du kan köra med ett punkterat däck är beroende av bilens last, men som regel 5–20 mil. Hastigheten anges vanligen till 80 kilometer i timmen".

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Av mina tidigare bans har jag lärt mig att hålla lugnet och att behärska min ilska bättre i scenarion.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker inte att jag gjorde något fel eftersom att jag var efterlyst och skulle åkt in rätt så länge, men även eftersom att man både kan köra med punka IRL som man kan se 3 frågor upp men även för att det var bakdäcket som hade punka när bilen var framhjulsdriven.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, jag har inte lärt mig något av denna bannen eftersom att jag anser att den var felaktig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det till 100%

När jag då hade gisslan vid Humane Labs så släppte jag han och sedan började en biljakt där två polisbilar förföljde mig, sedan åkte jag ner mot stan och efter det blev jag bannad (kom på att jag inte skrev allt som hände)

Tillbaka