Kevin323 | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin323

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 8 Augusti 2007

Vad heter du på discord? kevin 3443@3558

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 5 till 10 Timar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 5 till 10 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? Jätte ofta

Hur många timmar har du på FiveM? 20 timmar

Vad heter du? kevin

Hur gammal är du? 13 snart 14

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? min karaktär heter kevin kevar. kevin har varit med om mycket i sitt liv. kevin började och föddes upp i en stad som heter grannkommunen som kan förkortas gk. kevis familj har inte varit på stadiga ben. när kevin var ung så gick hans föräldrar bort när han var ungefär 6 år gammal. kevin har en bror som heter Victor Eriksson. kevin och Viktor hade ju inga föräldrar som sagt så från 6 årsåldern fick han bo hos sin mormor. kevin och Victor gillade och baka bullar och chokladbollar. Det bästa kevin visste var socker, Men kevin var inte den där jobbiga skrik ungen och älskade att vara ute och leka och spela fotboll. När kevin fyller 20 år så flyttade han och Victor till en stad som heter grannkommunen (gkrp). kevin började livet med taxi-förare eftersom han behövde pengar snabbt så han kan köpa en telefon och mat osv. Senare i livet så fick han inriktning till sjukvårdare. Victor ville bli polis. men så blev inte riktigt livet. Livet började fridfullt som vanligt fick en anställning som taxi och allt rullade på fint. när kevin inte jobbade pratade han med sjukvårdare för att få en inblick på deras jobb. kevin fick en liten konversation med chefen till sjukvården. och allt så glasklart ut. jag fick ta några ord med vice chefen på sjukvården och han tyckte det lät bra. men då hände det som inte fick hända Victor dog gick bort och. kevin och då blev kevin deprimerad och allt kändes hopplöst kevin gick upp på ett hustak och skickade ett meddelande till polisen. *Nu är det över* polisen kom till platsen och såg att jag stod på toppen av hustaket dem lyckades rädda kevin och tog han till stationen dem pratade med polisen. dem lät honom sova på stationen och nästa dag så pratade och utreda dem hela saken. kevin kom ut ur min karaktär heter kevin kevar.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? jag är mogen och är snäll och inte elak. jag är snabb att tänka och gör det så lätt så det går.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radiodisciplin handlar i det stora hela om att vara tydlig och sammarbetsvänlig i komradion. Om man åker eller befinner sig på ett ärende ska man vara kortfattad men tydlig i komradion så att medarbetarna får tydlig och bra information.

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? Man följer reglerna och orderna man får, man ska va lugn i situationerna annars gör man bara de andra personerna arga och då kan dom gå till attack, glöm inte man vet aldrig vad en okänd människa bär på. Dina vapen du får ska du använda på rätt sätt vilket inte är att använda det på en person du vill ska lugna ner dig, jo dina vapen ska du ha för att skydda dig själv och dina kollegor du har i omgivningen. En bra Securitas jobbar för att förbättra samhället och även ha kul sedan ska en bra Securitas inte jobba för pengarna utan att förbättra samhället i högsta grad.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Jag kommer prata lugnt och samsat med personen så den inte stressar upp sig eftersom personen håller i en kniv, säger inget till personen som blir hotad eftersom det kan göra att den som bär kniven blir upprörd och gör något hemskt. Kommer vara redo med mina vapen för att SKYDDA mig själv inget annat. Kommer försöka förhandla med personen att släppa kniven på alla sätt som bara går, men att tillkalla polis och förstärkning direkt ska man INTE göra jo då de kan leda till att gärningsmannen blir stressad vet inte vad han/hon ska göra och då kanske går till attack. Kommer tillkalla polis och förstärkning efter ett tag när jag lugnt snackat med personen och får jag han/hon att släppa kniven tar jag personen lägger den på marken och tillkallar polis och förstärkning. Men om personen aldrig lägger ner kniven så tillkallar jag på polis och förstärkning när jag lugnat ner personen.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) beroende på hur ham eller hon misshaldlar, om någon använder en ex, kniv eller knogjärn, så kommer jag dra batongen och använda den för att få ner den farliga personen på marken, men om personen bara använder händerna så kommer jag bara försöka få ner hen på marken, för att gripa personen. juste jag kommer kalla på polisen i vilket fall

Har du några andra frågor? Nej.

Nekad.
Inga tidigare erfarenheter, litet antal timmar på FiveM, åldern är gränsfall.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka