Kevin323 | Medlem ansökning [ville440]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kevin323

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/feffs/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kevin 3443@3558

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Kevin kevar är en unik karaktär, han är en man på 27 år som kommer från Norrland och har nyligen flyttat in till storstaden och är väldigt förvånad över hur människorna där beter sig. kevin är en väldigt snäll person men kan vara lite grov i munnen till och från. När han blir konfronterad över något är den naturilga instinkten att skylla ifrån sig. kevin tror att han kan allt men i verkligheten är det mesta bara skitsnack och det förstår dom flesta runt om honom. Han håller sig till Mådana bilar men är väldigt intresserad av dom nyare bilarna som andra åker runt i, han kallar dom för `rymdskepps bilar` och tror sig veta allt om dom men i andra öron låter det bara som massa babbel och man förstår att han inte har en aning vad han snackar om. Han gillar BWM M2 och en Ninsse GTS. Man får ofta höra berättelser om hur det var i Norrland och hur dom är riktiga män där jämfört men folk i storstaden. Jakten är en stor del av kevins liv och han brukar ofta försöka få med folk upp till bergen för att jaga fågel coh hjort. Dom gånger han får med folk är det ett totalt fiasko, Kevin försöker visa hur man hur man ska jaga men han framstår bara som en stor idiot då han bara skärmmer djuren. Han berättar alltid i början av jakten hur man ska ta sig fram till djuret för att sedan döda det på bästa sätt. kevin och luckas oftast inte döda några djur men när andra lyckas blir han arg och berättar hur dåligt hur dåligt gjort det va eftersom dom gjorde fel på så många sätt. kevin kevar försöker ofta få kontakt med dom populära i samhället och brukar ofta lyckas men han är mer där som en underhållande då dom inte anser att han kan tillföra något vettigt då han inte är den vassaste kniven i kistan. Fatt sammanfatta så är kevin kevar en väldigt snäll men smått efterbliven person,han tror sig kunna allt och lite till men så är inte faller i verkligen, Folk ser honom som väldigt rolig och vill ofta vara runt honom för att få sig ett par skratt efter göra narr utav honom. kevin hade bidragit med glädje och bra, jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli en del av Unive och RP jätte bra, mina väner spela det men en lamma :( men jag har nåra väner jag kan spela Unive så det är lungt. iallafal jag vill ha pengar för ett bra liv och hälpa mina väner som en vän han köpte en BWM m2 Och jag vill ge pengar tillback till han.
mitt jobb är dålig har ju bara 250k min dröm bli är en BWM M2 med fulltrimma, just nu har jag litte pengar till en BWM M2 Och fulltrimma. so aa jag har inte bra pangar så aa jag är en människa som älskar billar. min bästavän köpte den BWM M2 till mig så jag vill ge pengar tillback.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är realistisk och bra när jag jobba på postnord på va jag överraskad In hade svensk radio då Älskade jag server och jag har skapet väner och det är gott jag har köpt en BMW M2 som går typ 280 men jag kör inte så fårt men aa det va det.

Hur hittade du Unive? Min vän spela det så han fråga mig om vi kan spela men tyvär så lämna han :( men a det är andå roligt min vän ha va en puket men a.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Min mål är att få pengar och ge tillback pengar som han köpte till mig, Bli rik. jag kommer jobb tills jag har bra pangar och en bra liv just nu jobba jag som porstnod men om jag blir medlem då kan jag jobba på ambulansen eller polis. Min vän han va en insatsstyrka men det va han som lämna :( så aa jag vill ha pengar för ett bra liv det är mitt mål

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag att få pengar och ge litte till mina väner så dom ha en bra liv som andra som har pangar dom ska inte gå på gåtorna och bara gå där dom kan bli rånade dom kan dö dom kan ochså må dåligt det där för jag vill hälpa mina väner och ha pengar. iallafall för att hälpa mina väner då är mitt mål att bli en polis eller en ambulansförare. så jag kan ge tillback all pengar som dom har köpt till mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag lämma all min gammla server när jag va ny så testa jag nåra servers så aa men nu är det bara Unive.

Tillbaka