Accepterad Kevin200909 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin200909

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199472730838/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? coco.jazz

Vem var det som bannade dig? Phillip

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-08-15 013352.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag tog ett polisvapen (jag visste inte) och jag lootade kroppen vilket jag inte borde göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick ut ifrån sjukhuset och såg en död kropp, i början sprang jag förbi men sedan tänkte jag på att jag kunde råna honom. Lite efter gick jag fram till honom och rånade honom på ett polisvapen fast än jag inte visste om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och jag erkänner men inget av det jag gjorde var med mening och jag gick inte emot reglerna med flit utan jag visste inte att man inte fick göra det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte gått fram till kroppen och lootat personen och speciellt inte ta ett polisvapen ifrån honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte borde powergama för att det ska vara bra för just mig utan att det ska vara rättvist och det jag gjorde var fel och ska inte hända igen i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka