Accepterad Kevin2000 | Medlem ansökning [Skyle] [ AkillleZ ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin2000

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199225806393/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Herkules#5809

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Yasin The Don. Han är en rappare som har haft och har en kriminell bakgrund. Jag valde honom eftersom att jag tror att det kommer passa in i det kriminella eftersom att han är kriminell på riktigt. Min röst är också liknande hans så jag tror att min rp kommer vara bra. Så jag har en del erfarenhet i att skapa situationer och att skådespela. Han lever ett så kallat dubbelliv han har ett barn och en fru och han är gift. Men på kvällarna lever han ett kriminellt liv. Han vet inte riktigt vad han ska göra i framtiden han har inga framtids visioner i livet. Hans fru heter Emma och hon jobbar som sjukvårdare. Yasin är 23 år gammal. På fritiden hänger han mest med sina vänner i centrum och är i studion och spelar in musik med sin producent "Straynane" musik är en stor del av hans liv och inkomster. Hans fru är 32 och jobbar på strippklubb vilket han inte uppskattar eftersom att han inte gillar att andra killar spanar in henne. Detta leder till att han bli väldigt svartsjuk. Yasins uppväxt har varit väldigt svår. Han började röka gräs när han var 12 och han gjorde sitt första rån i 18 års åldern.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag gillar FiveM och därför att jag gillar att rpa. Jag tycker det är roligt att spela olika karäktärer så som Polis, Kriminell och sjukvård tillexempel. Jag gillar också att skådespela och leva mig in i scenarion med andra personer i olika roller. Jag längtar också till att jobba i staff på denna servern då jag har erfarenhet från andra servrar som mina vänner startat upp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med rolig och intressant RP. Bra scenarion och trevlig stämning på servern. Jag gillar också att skådespela allmänt så jag tro att det kommer bli väldigt intressant om jag får chansen att gå med på denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska försöka göra så att scenarion är bra och roliga för alla. Det betyder också att man inte ska vara för egoistisk och bara tänka på sig själv i situationer, man ska alltså göra det trevligt för alla inblandade. Det betyder också att man inte ska bli sur efter t.ex ett scenario och hoppa suport direkt, man ska alltså inte vara en dålig förlorare. Man ska kunna acceptera det soms hänt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom min kompis som rekommenderade denna server. Han sa att servern var allmänt bra och att det var bra staff som skötte om servern som hade ordning och reda.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir din ansökan automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka