Nekad Kevin1x | Ban Överklagan (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kevin1x

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,029
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/gnbj-kkgv

Ditt Hex-ID: steam:11000014906774e

Vad är din discord tagg? Kevin1x#5010

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode#4787

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-29 095943.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Enligt denna staffen så bannar han mig för "suntförnuft" för att jag slår en kriminell på sjukhuset men det finns såklart en historia bakom detta. Jag och en kollega hade vårdat en grabb då drar han fram ett tungt vapen och då ber vi han stanna men han springer iväg och då springer han mot utgången men för min och andras säkerhet slår jag han så han inte lyckas komma undan sen efter vi hade kontroll över honom så tillkallade vi polisen som tog över ärendet. Så jag ser ingen suntförnuft med det. Om en hade haft vapen på sig irl och försökte rymma hade man ju slagit ner han och tagit vapnet från han och sedan tillkallat polisen så ser inte att jag har gjort något fel så vill gärna få en unban tack.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kollega hade vårdat en grabb då drar han fram ett tungt vapen och då ber vi han stanna men han springer iväg och då springer han mot utgången men för min och andras säkerhet slår jag han så han inte lyckas komma undan sen efter vi hade kontroll över honom så tillkallade vi polisen som tog över ärendet. Det var det som hände innan men efter det så spelade jag lite och hade inte fått en ban men denna individ jag hade slagit hoppade troligen support och sa att vi gjorde fel och nu när jag ska gå in så ser jag att jag har blivit bannad och vill gärna få unban då man ska rpa på miss som 320 själv har skrivit ut i dcn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att jag slog ner han för att vi bad han stanna men har försöker smita och då slår jag och min kollega han för våran säkerhet och de på sjukhusets säkerhet. Och på Unive så är ni väldigt strikta om att man ska rpa på mycket som miss osv. Då väljer vi att rpa på att han tog upp vapnet och såklart vi slår han så han inte kommer undan

- https://medal.tv/games/gta-v/clips/16RafKthJjWDDJ/d1337TQdo3WQ?invite=cr-MSx2ZG8sNDQyMjg5MzEs
Här ser ni hur det såg ut för oss

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad på snart 1 år men de senaste 4-5 bannsen är felaktiga. Ifall ni vill få bevis så kan jag skicka det så vet ni att de är felaktiga. Skicka isf PM till mig så kan jag berätta och vissa att de är felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, eftersom att den är felaktig och jag gjorde det rätta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nope, den är felaktig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

IRL, hade du slagit en kriminell person som bär vapen när du rpar ambulans chaffis, Extremt o rimligt slå ner kriminella som bär vapen som sjukvårdare du hör själv hur det låter

Tillbaka