Accepterad Kevin1x | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin1x

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,029
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/gnbj-kkgv

Ditt Hex-ID: steam:11000014906774e

Vad är din discord tagg? Kevin1x#5010

Vem var det som bannade dig? NoCap

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-16 100609.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han banna mig eftersom att jag körde snabbt till klädaffären som är suntförnuft som polis. Men det finns såklart en anledning bakom att jag körde snabbt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på stationen och chilla lite men fick larm om husrån då sticker jag snabbt med en civilbil till klädaffären för att byta om till målat men får då ban för suntförnuft och jag förstår dig till 100% men fick larm och då måste jag köra prio 1 ditt för att inte slösa på tiden så gärningsmannen hinner att fly.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var den felaktig eftersom att att jag fick larm om husrån då kör jag till klädaffären för att byta om till målat men får då ban för suntförnuft och jag förstår dig men körde snabbt ditt för att jag fick larm och hade inget annat att priotera in-game så körde snabbt ditt för att byta om. Sen kanske du undrar varför jag inte bytte om på stationen och det var för att jag fick återanställning för 5 dagar och har ej koll på vart att ligger på denna stationen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 2 gånger de senaste 3 månaderna så har skött mig bra på sistone men förr så blev jag bannad rätt så ofta men har slutat med lallet och rpar seriöst nu. Så har många tidigare bans och vissa är felaktiga men brukar ej få bans nu för tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat följa trafikreglerna men eftersom att det var husrån så måste jag köra snabbt till kläd affären för att byta om till vanliga patrull uniform för jag hade civil uniform på mig vid stationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte riktigt då den är felaktig enligt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka