Nekad Kevin1x | Ansökan till Servervakt [issako99]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin1x

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,029
Reaction score
28
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? Kevin1x / kevin1xx

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014906774e

Ange ditt födelsedatum 15 år gammal

Beskriv din dagliga aktivitet.

Min dagliga aktivitet på Unive:

Måndag: 16:00 - 21:00 (med pauser)
Tisdag: 16:00 - 21:00 (med pauser)
Onsdag: 16:00 - 21:00 (med pauser)
Torsdag: 16:00 - 21:00 (med pauser)
Fredag: 16:00 - 23:00 (med pauser)
Lördag: 12:00 - 23:00 (med pauser)
Söndag: 12:00 - 21:00 (med pauser)

(Under lov så blir det såklart fler timmar utav spelande)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Joinade Unive 2021-03-21 men har tagit lite pauser från rpn ibland och kommit tillbaks.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 38 gånger totalt, dock är hälften av dessa felaktiga och har fått unban. De 3 senaste månaderna har jag fått 1 ban så jag ligger på en grön nivå.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hjälpa och underlätta staffsens arbete. En servervakt ska ta hand om personer som begår regelbrott och kunna ge dem konsekvenser. En servervakt ska kunna banna folk som begår regelbrott för att hen ska kunna lära sig av sitt misstag och förmodligen inte göra om det. En servervakt ska även kunna kicka folk som begår regelbrott men då ska regelbrottet vara litet och man kickar dem för att varna dom för att inte göra som de gjorde annars riskerar dem att få hårdare konsekvenser. En servervakt kan även använda sig av /dv som gör att närmsta bil dvas, man använder detta kommandot för att ta bort bilar då den till exempel är trasig och står mitt i vägen och kan orsaka lagg mm. Servervakter kan också använda kommandot /toggleid som gör att de kan se personers id, man kan använda detta kommandot när man ska banna en och då behöver man id på personen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern av olika anledningar. Framförallt för att kunna underlätta staffs arbete, så ni staffs kan ta hand om reports samt större scenarion. Jag vill även bli servervakt då jag jobbar för närvarande som Marja-Lisas chef och på min arbetsplats förekommer det att folk begår regelbrott konstant, till exempel att folk lallar, slåss i lokalen och dessa personer som begår dessa regelbrott kommer oftast undan och får inte konsekvenser och genom att jag blir servervakt på servern så kan jag banna och kicka personer som begår regelbrott så de inte kommer undan. Dom som jag bannar kommer ju givetvis också lära sig så det ej upprepas. Sammanfattningsvis, jag vill bli servervakt för att underlätta erat arbete som staffs.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som servervakt kan man vara korrupt eller abusa sina perms på flera olika sätt men ordet korruption betyder att man missbrukar sin makt och inom servervaktsdelen kan det vara att man använder toggle id för att få fördel i olika scenarion. Det kan även vara att man bannar eller kickar personer utan en giltig anledning eller att man ressar någon utan en gitlig anledning. Ifall man begår dessa fel så abusar man sina perms som servervakt och det kan leda till indragen servervakt.

Nekad.
Anledning: Du har mer än 25 bans så tyvärr får du inte ansöka till servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka