Nekad Kevin1786 | Ban Överklagan [bmw.16]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orsk

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029662268/

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad är din discord tagg? orsk.1

Vem var det som bannade dig? real.16

Bild på banmeddelande: unijv.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ( vill bara tillägga 82 av mina banns är från innan oktober 2023 och att jag bättrat mig en hel del sen dess som ni ser på mina banns, 5 dessa 3 månader är 1 felaktig och 2 omplacerade så egentligen ska de stå 2 st dessa 3 månaderna.) jag var inne på unive sen så blev jag skjuten och dog och utan att tänka efter så valde jag då att undeffa i discord och då gjorde jag de och sen så sa jag "skjut honom skjut honom" vilket var väldigt dumt gjort av mig och jag ångrar och ser mitt fel vilket jag ej tänkte på i stunden pga av allt adrenalin jag hade i skottlossningen men jag lovar att inte göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja var ute och åkte i min bil med min vän oskar och sen så kom vi till en person som vårat gäng krigar med ingame och då hoppade han ut och rikta o sen fick han mig i huvet å då dog jag en stund senare så gjorde jag då med omedvetna regelbrott i stunden som jag nu förstår vad jag gjort fel och inte kommer hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig, det var mitt fel skulle ha fortsattit vara deffad även fast jag var död, ångrar mig grovt och kommer aldrig att göra om det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ( vill bara tillägga 82 av mina banns är från innan oktober 2023 och att jag bättrat mig en hel del sen dess som ni ser på mina banns, 5 dessa 3 månader är 1 felaktig och 2 omplacerade så egentligen ska de stå 2 st dessa 3 månaderna.) la den där uppe för de gick inte flytta ner först

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle fortsattit va deffad och inte sagt ett ord.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka