Accepterad kevin123456 | Medlem ansökning[Karimoooooo ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevin123456

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199237780142/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Quiziム#5062

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2006

Berätta om din karaktär. Kevin ström är en trevlig och en lojal person som gillar att hålla på med bilar vilket i sin tur leder till att han är intresserad av bilar. Han är en laglig man och har alltid följt det lagar som finns bland städer han har bott i. Han har även lätt för att lära känna nya människor & är alltid givmild av sig. Han är inte den typen som söker bekräftelse eller vill starta något bråk. Kevin har jobbat inom Bennys & även varit chef över företaget. Kevin är 21 år gammal & lever ensam då han förlorade sin familj när han var 12 år gammal. Kevin är öppen för förslag när det kommer till jobb så han kan jobba inom det mesta, Han är väldigt öppen av sig. Kevin gillar nya utmaningar och är väldigt kreativ av sig. Kevin har foobier för spindlar & när han ser dom får han panik & springer iväg till första bästa ställe tills han inte ser några framför sig. När han väl jobbar så tar han sitt jobb på fullaste allvar & ser till så att allt går framåt som det ska. Han är omtänksam så han bryr sig väldigt mycket om andra människor även om han inte känner dom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem i Unive rp eftersom jag har spelat mycket FiveM och vet hur man rpar på ett bra sätt. kommer dessutom vara en person som kommer att förbättra scenarion i Unive och till exempel göra visa scenarios mycket längre än normalt för att dessutom göra det roligt för mig och andra att spela.
bra seriöst RP och kanske skulle kunna få nytt jobb och att andra ska ha roligt med seriöst RP och försöka få nya människor komma in och spela på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en seriös rp nivå och ett socialt rp jag kommer även göra stora och små senarion så att de blir roligare att rpa p eran server och jag kommer bidra en trevlig karaktär till eran server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man ska stå för sina egna hanlingar och man ska ej ge upp bara för man ej pallar (detta är en fråga jag ej har varit med om innan så kan ej direkta svaret på den)

Hur hittade du Unive? Min vän berätta om unive han tyckte den var jätte bra och så kolla jag på cosmo_bt så jag börja köra den och nu älskar jag den

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka