Nekad kevin123456 | Medlem ansökning (K10M01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevin123456

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? kevin_50631

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2009

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Kevin är inte en enkel figur; han är en gåtfull blandning av motsatser. Trots sitt rykte som en fruktad kriminell är han också känd för sina plötsliga handlingar av hjältemod, där han inte tvekar att riskera sitt eget liv för att skydda oskyldiga eller stå upp mot orättvisor. Han är en man av lager och nyanser, vars motiv och handlingar kan väcka både beundran och kontroverser hos dem som korsar hans väg. I slutändan är Kevin Ström inte bara en del av mc-kulturen; han är dess levande legendariska hjälte och skurk, en symbol för det komplexa vävnadet av mänsklig natur.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och välutvecklad rp på en bra nivå. När jag rpar vill jag göra det på ett seriöst sätt där jag vill få alla som är med i scenariot att ha det lika kul som jag själv. Mitt mål är att alltid utveckla min rp nivå med spelarna på servern!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ? Både parterna ska kunna ha kul i ett scenario, Tex som att polisen stannar dig så kanske man inte ska åka iväg utan anledningar

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes de har jag! RDM

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har en hel del kunskaper samt erfarnhet inom Fivem efter mina 2000 timmar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär. Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka