Accepterad Kevin12345 | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin12345

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? leif_ohman_123

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Svante Ohlsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig snälll driven

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Svante Ohlsson. Han är 25 år gammal. Han föddes i Sörbäcken uppe i norrland. runt hans omgivning när han växte upp så möttes han av mycket våld i familjen. Detta var något som var tufft för honom. Åren gick och det blev bara värre och värre. När Svante var 11 år så gick snacket i staden dom bodde i då den var väldigt liten. Ryktet gick runt om allt våld i familjen och tillslut blev socialen inkopplad i situationen Svantes syskon blev särade ifrån varandra och de alla fick en ny familj. I Svantes nya famij var "pappan" polis. Detta var något som var som guld i Svantes ögon. Det fanns en person i familjen som faktisk hjäpler folk. I den unga åldern så var hans dröm att bli likadan. Bli en polis som sätter rätt och ordning. Detta stannade kvar hos honom när han blev äldre. Det blev till och med så seriöst att han gick polishögskolan som han faktiskt klarade. Sedan flytta han hemifrån till en lägenhet och skaffade sig ett jobb för att försörja sig medans han utbilda sig till polis. Nu när han är färdigutbildad så är Svante laddad till att få polis jobbet. Svantes stora mål är att hjälpa folk i nöd. Han vill kunna stoppa allt våld som han gick igenom. Så själva målet är att bli polis då det jobbet passar honom perfekt! Han är ute efter action i jobbet även att hjälpa till

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ärlig och aktiv RP jag är även en väldigt seriös spelare jag kan bidra med mycket aktivitet och seriös RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag kan vinna ett scenario även att andra spelare kan vinna scenarion också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot reglerna och jag lärde mig att de aldrig leder till något bra bara ban eller onödiga support ärenden som staffs kan göra viktigare saker för.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft. tänka logist i scenarion. RDM. att man dödar något utan anledning. VDM. att du använder ditt fordon för att skada eller döda någon Poor RP. Det är när man fösämrar ett scenario som hade kunnat varit bra. När jag säger försämra menar jag förståss ett regelbrott. Powergaming. Om man åker in i en vägg med en bil som går i 200 och inte reagerar och bara kör vidare. Metagaming. Tar information utanför rpn och använder de för fördelar i rpn Streamsniping. man tar information ifrån streamer tex från twitch och sen letar upp dom ingame och försöka vara rolig inför streamen. Copbaiting. När man stör polisens arbete medvetet. och vill få dom att gå efter dig när dom är i ett annat scenario. Multikaraktärssystemet. Att man har 2 karaktärer och tex ger saker till dig. Dom får inte ha någon relation eller nåt sånt. NLR. När man kommer ihåg tex vem som döda dig. Man måste rpa på en blackout eller minnesförlust beror på situation.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag känner mig klar

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka