Nekad Kevin12345 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin12345

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? leif_ohman_123

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Pelle Paltnacke och han är 192 cm lång och är 22 år gammal men när han var lite så har hans föräldrar har aldrig riktigt varit med i hans liv han har haft de ganska tuft och bodde med sin farbror Timmy han var full väldigt ofta och slog Pelle. Pelle började spela basket för att slippa vara hemma så ofta han älskade att spela basket han började föreställa sig hur hans liv skulle se ut. Han skulle vara en stor basket spelare och ha två hundar i ett stort hus med en fin bil och fin fru. Men Pelles liv vart aldrig riktigt så hans farbror Timmy Började dricka mer och mer men när han var nykter så sålde han droger och var riktigt kriminell han hade vapen och droger betalde för sex. Pelle visste inte vad hans farbror höll på med tills han sa till Pelle att sälja åt honom men han ville inte han vägra så hans farbror slog honom igen och igen och varje gång så slog han med olika föremål de kunde vara bälten sladdar och basebollträ. Hans farbror slutade laga mat åt han han sa om du börjar jobba för mig så får du mat pengar och du blir inte slagen mer. Så Pelle började jobba för hans farbror han började sälja knarka dricka och bli kriminell tillslut så fyllde Pelle 18. Hans farbror gav honom ett vapen på hans 18 års dag Pelle ville inte ha nåt med vapen att göra men han hade inget val han hade vapnet hemma i sitt rum hela tiden och fortsatte sälja droger men tillslut så fick han ett jobb om att han skulle med och skjuta mot folk i ett område men han ville inte följa med men han visste vad som skulle hända om han inte följde med han skulle bli slagen ingen mat så han tänkte åka därifrån ifrån hans farbror och börja leva normalt skaffa ett jobb och så men hans farbror sa till Pelle när ska kom på honom stå i hallen med sina väskor han sa om du åker så kommer jag aldrig sluta jaga dig. Pelle blev rädd och bestämde sig för att åka med hans farbror och hans kompisar dom åkte och skulle skjuta han när do mvar framme så bad dom Pelle att skjuta honom Pelle sa att han inte ville göra de att någon annan skulle göra de men dom sa de är du eller han så han bestämde sig för att göra det. Pelle gick ut ur bilen och dom sa att han skulle gå upp för backen och sen till vänster så skulle han stå där så han gick ditt och han såg honom han tog handen bakom på pistolen och han pekade mot honom och tryckte av Pelle stog och kolla när han åkte ner på marken Pelle skjöt honom mer för att han skulle vara död. Pelle sprang ner för backen och han såg att dom skjöt därnere han såg sin farbror bli skjuten i magen och i huvet och nu så hade han ingen hans farbror var borta han ville gå i hans fotspår nu han gick på begravningen de var ingen där förutom Pelle de var ingen som gillade hans farbror förutom hans vänner som också var döda han satt där grät men sen gick han hem han startade ett gäng och do blev stora gjorde stora grejer och han väntade på att de var hans tur att dö!.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP och inget lall. Och bidra med donationer till saker.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag skulle tex bli rånad så ska jag ta upp mina händer och inte ta upp ett vapen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vdm betyder att du inte ska använda en bil som ett vapen. Rdm betyder att du inte ska döda någon utan anledning NLR du får inte komma ihåg ditt gamla liv och de betyder att om du tex dör i ett scenario och sen kommer tillbaka. Power gaming betyder om du kör in i kör din bil sen flyger upp typ 50 meter upp i luften och sen landar och kör iväg som inget hänt. Meta gaming betyder att man tar information från riktiga livet tex om man pratar dc och en kompis blir rånad och han ber en komma över dc och jag kommer då metar gamear jag.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har ganska mycket erfarenhet jag har varit med i väldigt många wl servers som bryggeriet Velo och lite mer servers

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad
Anledning:
Du är bannad in game

Du får ansöka igen när du är unbannad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka