- Meddelanden
- 248
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fwth-kbtd/RVMGMQRC
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin
Vad är ditt discord namn? Maze #1960
Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2009
Berätta om din karaktär. Jag är en Man som heter Kevin Ottersten och är född 1982-05-21 som vill göra folk glada och vill jobba hos maja-lissa
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att alla är så snälla och hjälper folk som behöver det
Hur hittade du Unive? Min kompis berättade om det så jag ville testa det och jag tyckte att det var roligt
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha många polare att hänga med
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jobba på maja-lisas för det värkar som de vill ha anställda
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja är typ inne 3-4 timmar per dag
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin
Vad är ditt discord namn? Maze #1960
Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2009
Berätta om din karaktär. Jag är en Man som heter Kevin Ottersten och är född 1982-05-21 som vill göra folk glada och vill jobba hos maja-lissa
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att alla är så snälla och hjälper folk som behöver det
Hur hittade du Unive? Min kompis berättade om det så jag ville testa det och jag tyckte att det var roligt
Vad har du för mål med ditt rollspel? ha många polare att hänga med
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jobba på maja-lisas för det värkar som de vill ha anställda
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja är typ inne 3-4 timmar per dag