Nekad kevin1231 | Ban överklagan (Hugo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MazeTheReal

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031218386

Ditt Hex-ID: 1100001002f2c5f

Vad är din discord tagg? Maze #1960

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan krim roll ~Nizze. Återstår: 1 dagar 2 timmar 53 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de tror att jag starta ett rån när min kompis råkade göra det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid piren för att fiska vid piren sen så åkte jag för att jag skulle till apoteket men sen kom mina kompisar och ville bada med mig på piren jag sa ja sen hoppade vi från piren sen sa min kompis kom vi simmar till båten sen när vi hoppade på båten så råkade min kompis göra ett rån sen simmade vi iväg sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban för det var min kompis som råkade göra rånet och inte jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 jag var vid polisstationen där man inte får vara sen tog en polis ner mig till källaren sen blev jag bannad i en timme det jag lärde mig va detta var att inte försöka få polisens uppmärksamhet.
2 jag och min kompis krokade med en bil sen så skrattade jag sen blev jag bannad i 2 dagar av detta lärde jag mig att ha Puch to talk.
3 jag var i fängelset jag och min kompis rymde sen blev jag bannad detta lärde jag mig att inte rymma från fängelset.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja åkt till apoteket istället för att bada.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja bli en bättre rpare och ta det mycket seriösare och lyda reglerna mycket bättre

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka