Accepterad kevin1231 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MazeTheReal

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Ditt discordnamn: MazeTheReal#8104

Ange ditt födelsedatum 14 December 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag vill hjälpa er att ta bort problemspelare samt hjälpa er. Jag har mycket tålamod för alla personer och vill hjälpa alla spelare på servern så gott de går så dem känner sig trygga att spela på unive. Jag vill vara med och göra unive till en bra plats att spela på. jag kan även mycket om rp eftersom det står ig att jag har 0 banns. Så jag är ganska mogen.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? ungefär 6 timmar per dag. Kommer försöka vara mer i framtiden. Kanske kan vara mer nu pga sommarlov men det är inte säkert.

Hur länge har du spelat på Unive? snart 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag. Innan jag började på unive så har jag varit staff på ganska många servers så jag vet inpresip alla kommandon som finns.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell skulle jag nog inte vilja vara eftersom att just nu är jag med i ett gäng och vill inte lämna på grund av de men säkert i framtiden skulle jag säkert kunna vara krim ansvarig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka