Accepterad kevin1231 | Ansökan till Servervakt [Lökis] [Simmekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MazeTheReal

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? MazeTheReal#8104

Ange ditt födelsedatum 14 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Spelar mest men är också mycket med vänner nära mig men spelar mest på min fritid.

Måndag: 17-18:00 till 20.00
Tisdag: 15-22
onsdag 15-22:00
Fredagar 15- hur länge jag vill
Lördag: 09:00 till hur länge jag vill
Söndag: 09:00 till 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 1 och ett halft år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1018882581854433331/1054894528349343804/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att hålla borta spelare för att göra regelbrott typ som en staff har som uppgift bara att en servervakt inte kan specca eller liknade. Så man kan säga att en servervakt underlättar för staffsens arbete och man kan enkelt banna spelaren snabbt så håller man inte på at skriva massa reports.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill underlätta för alla staffens jobb så dem inte behöver göra allting så där kommer jag in i bilden att istället för att göra en report så kan en sv bara banna personen smidigt istället för att göra report och vänta tills en staff kommer där av underlätta för staffens jobb. Jag vill bli servervakt för jag känner jag är kompetent och jag inte abusar då jag har varit sv men blev borttagen när sv wipen kom.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan komma upp på ganska många olika sätt till exempel när man är i ett skott sinario och har toggle name på och abusar vart dem är någon stans eller revvar si själv när man har dött i något sinario.

Tillbaka