Accepterad Kevin :) | Whitelist ansökning (Papa smurf)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin :)

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Kevin :)

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198798019964/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kevin,#1047

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2000

Berätta om din karaktär. Den karaktären jag kommer Rpa på servern kommer vara 23 år och heta Erik Johansson, I den staden han både i innan så var han med i en mc klubb som heter The lost MC Där han var Sgt men nu vill han ta en paus från den staden¨och vill in i en ny stad och söka nya vänner/bröder inom en annan Mc klubb och kanske till och med bli medlem eller högre och skapa roliga senarion innom Mcn, Men om inte det går väggen som kommer han bli en lite mer lagglig person och ansöka om något jobb typ Mekaniker eftersom han har mycket erfarenheter utav att laga motorcycklar från tidigare klubb.

Varför ska just du bli whitelistad? Det är väl att jag kört på ganska många server och har runt 1500 timmar på Fivem, Sen så har jag och några kompisar even haft 2 server som inte gick så bra och där med byte till andra server där det var whitelist, Jag har even kört på en 18+ server som heter GrankommunenRP (GKRP).

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har ingen server för tilfället och tänkte testa på multistade nlite gran och se om det är något att ha då va. men samtidigt så vill jag ha en server att spela på där jag har jobb och kan göra saker

Hur många timmar har du på FiveM? 1100

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade servern via Fivem och kompisar som rekomenderade den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har aldrig blivit bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte för tillfället söker efter en ny server så därför ansöker jag här

en utvecklad och fin ansökan.
Hoppas du trivs här på Multistaden.
Godkänd till Whitelist.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka