Nekad Kevin Vega | Medlem ansökning [Raka Rör]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kevin Vega

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197970675723

Vad är ditt namn i verkligheten? Nickolaj

Vad är ditt discord namn? Nickolaj445#5154

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2004

Berätta om din karaktär. Kevin Vega är en man som är väldigt klantig person. Han gör ganska ofta misstag som gör att han hamnar i fängelse eller hos polisen. Han är kriminell för den delen också. Han gillar att röka sina saker och snusa sin snus. Han är väldigt rök glad också. Kevin Vega är väldigt fin kläd och ibland vanligt kläd. Han brukar ofta vara ta de lugnt på gatorna. Han är väldigt snäll och ibland väldigt sur. Ibland blir han sur tack vare andra. För resten sa jag hanns ålder. Han är 20 år gammal och bor i sin lägenhet utan för stor staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag tror jag hade passat bra som de. Jag gillar att spela, och ha roligt samtidigt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att de är många som spelar på den.

Hur hittade du Unive? Tack vare yt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att spela, och ha roligt. Vara seriös i mitt rolspelande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vet riktigt inte. Har typ inget mål, mer än att rolspela bra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Typ ej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka