Accepterad Kevin Vega | Medlem ansökning [GambianeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin Vega

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197970675723/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nickolaj

Vad är ditt discord namn? Nickolaj#5154

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2004

Berätta om din karaktär. Han var en kriminell man i USA. Därför flyttade han till en ny stad. Där flyttade han in i motellet och började om med nytt pass och ny legitimation. Han hade familj i USA men när han flyttade så tappade han kontakten med dom. Han gillar att drifta runt i städer och gillar att köra snabbt. Han är ganska ny till de ``normala livet`` efter som att han har bott i USA. (Han bodde i ett område där de var mycket kriminellt och där fanns allt till marijana till de vare sakerna.) Han gillar att jobba och göra saker för andra. Han är en man som är ganska kreativ med sina saker. Han är ganska rolig och gillar att vara omtänksam.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill kunna jobba på fler ställen för de andra så kommer jag spela mer efter som att de kommer bli roligare att spela. För de tredje så vill jag hjälpa till att göra servern bättre. För de fjärde så vill jag kunna veta att jag är accepterad att spela på servern.
jag kommer nog bidra med Jobb efter som att jag vill bli chef över företag och kunna anställa folk.
jag kommer nog att göra servern mer rolig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att ni har många spelar som är aktiva och säkert duktiga på de dom gör. Och för att de är bra roleplay.

Hur hittade du Unive? Ni var en av dom största i Sverige. och de va på (FiveM) jag hittade er. (Yt med)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att följa min karaktärs drömmar. exempel: Han vill ha mycket pengar och vill ha bra bilar.
Mitt andra mål är att vara spela och ha roligt och inte vara gå för att klara ut allt.
mitt tredje mål är att försöka gör min karaktär till en rolig person.
Och mitt sista mål är att följa spår som andra tar. (Inte dom som tar sönder servern då) (Exempel: Jag ser nån börja jobba som mekaniker och han säger att de är bra lön där. Då kan jag följa hans spår genom att göra samma sak.)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har typ inga mål att uppnå. Eftersom de får man se efterhand.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Typ inga. Inga jag är dagligen aktiv i.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka