Accepterad kevin.staned | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kevin.staned

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: kevin.staned

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198181476775

Vad är ditt namn i verkligheten? ayoub ouahabi

Vad är ditt discord namn? schaitch#6266

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2003

Berätta om din karaktär. han är en okej grabb försöker så mycket han kan för att hålla huvet högt han är snäll allmänt rolig och är kusin med ett par grabbar i stan. Han vill jobba som polis men vet inte om han kommer in

Varför ska just du bli whitelistad? jag har över 800 timmar på mina konton älskar fivem/roleplay och tycker jag är rätt så bra på det

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?jag följer alla regler och älskar att rpa sen har hört jätte mycket om eran server och verkligen vill testa har ägt och vart admin på flera servrar o tycker att jag skulle kunna göra ett par bra scenarios

Hur många timmar har du på FiveM? 830

Hur hittade du Multistaden? min kompis tipsade mig om servern

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja jag har blivit bannad men det vart för bullshit eller ba allmänt dumma saker men är iallafall en seriös roleplay spelare

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? har spelat på dom mesta stora servrarna i Sverige

Senast ändrad:
Svara på frågan Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? utveckla på Varför ska just du bli whitelistad?

Tillbaka