Nekad Kevin.s | Medlem ansökning [Bogha]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin.s

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/765611982010903434/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kevin.zzz#6146

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 1998

Berätta om din karaktär. min karaktär är 23år, vanlig spelare. har en kusin som heter dragan sarkonovic som han glider runt med. dragan har hjälpt min karaktär rätt så mycket. min karaktär heter Zoran Sarkonovic. min karaktär gillar mycket snabba bilar, jobba med bilar och festa. finns då han gillar att ba glida runt och softa liksom. Hans dröm är att bli framgångsrik och ha många bilar och ha sitt drömjobb som är att jobba inom bilar och såna intressen. min karaktärs känslor är att han väl blir lätt arg kan bråka rätt så mycket, även skydda sin kusin till max.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer att bidra med att ha roligt med Zoran satt även jag och andra kan skratta tillsammans, Kommer hjälpa andra om Zoran får jobb inom bilar och sådana grejer. pågrund av att jag gillar att hjälpa andra. ba ha kul med andra liksom.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de mycket bra RP nivå och man får lära känna massa nya folk. även verkar som en stor server där många spelar på och har kul. har hört mycket om unive och det flesta är bara bra grejer som att folk är trevliga verkligen och många följer verkligen RP reglerna.

Hur hittade du Unive? har vänner och även släkt som sagt att jag ska testa serven och gjort det. verkar rolig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? göra så att andra skrattar, mår bra och även har kul, med mig. Även att jag får jobba som sagt bli framgångsrik och ba ha massa kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli framgångsrik, jobba med bilar, och ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, faktiskt inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka