Antagen Kevin palm | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1roxiz

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad heter du på discord? Bobiblob123

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015a1c08cd

Ange ditt födelsedatum 19 September 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv dagligen cirka 4-6 timmar på vardagar och ungefär 6-8 timmar under helgerna. Jag skulle säga att jag är den mest aktiva av alla mina vänner jag har på unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Cirka 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Skickar senare

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakten gör lite mindre upgifter än stadga ex dvar bilar som är i vägen och kickar och sv bannar folk. Vi kommunicerar med varandra och tillsammans hjälps vi åt att göra unive till en roliga och bättre rp server.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag tror att jag hade passat perfekt som det eftersom jag e väldigt aktiv samnt jag är också bra på regler och kan väldigt mycket om unive. Jag tar också allting på fullaste allvar. Jag är också väldigt trevlig och en snäll kille som vill göra unive till en roligare server att rpa på.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption samt abuse är om jag använder mina ex commands på ett felaktigt sätt som att dva en killes bil för jag inte tycker om honom på min karaktär eller om jag ex ser min kompis göra ett regelbrott och struntar i att banna eller kicka honom för han är min kompis. Det är också om jag använder min sv som att jag är bättre än nån ex att jag blir kidnappad in game och så ljuger jag om att de gör massa regelbrott och så säger jag att jag kommer banna de om de inte släpper mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka