Nekad Kevin palm | Ansökan till Medlemskap Ansvarig | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1roxiz

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad heter du på discord? bobiblob123

Ange ditt födelsedatum 19 September 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har alltid velat ta ett större ansvar här på servern och därför tror jag att jag hade passat perfekt som medlemskaps ansvarig. Jag har alltid velat bli staff så jag känner att medlemskapansvarig tar mig ett steg närmare det.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är en trevlig och driftig person som älskar att träffa och prata med nya människor varje dag, samnt jag är väldigt ansvarstagande och tar allt på fullaste allvar. Jag tycker också om att hjälpa personer så jag tror jag hade passat perfekt som medlems ansvarig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor med respekt och alltid vara trevlig även om de inte är de mot dig, du ska också vara ödmjuk och vara snäll när du ex nekar nån alltså inte bara du var för dålig utan du ska försöka säga det på ett snällt sätt ex jag tyckte du var väldigt bra men du måste träna lite mer på reglerna lycka till nästa gång.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka den på ett positivt sätt och försöka ta så många medlemskaps ansökningar jag kan då de alltid blir roligare att rpa när det är mer folk på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska kunna reglerna på en bra nivå och de ska också kunna basläggande scenario som ex ett rån så ska de inte bara springa fram o börja slå polisen istället ska de bli rädda att de är ett rån o springa därifrån.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag skulle ha ett stort ansvar då jag bestämmer delvis vilka som kommer in på servern ex om ja tar in massa lallare eller om ja tar in massor folk som tycker det är kul att rpa och tycker det är kul att vara på unive.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv ca 4-6h på vardagar och på helger är jag aktiv närmare 8h. När det är lov så är jag aktiv 8-10h varje dag men det beror också på om jag är ex utomlands eller inte.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag tror jag hade passat väldigt bra som denna roll då jag är ansvarstagande och mogen, jag är också en trevlig kille som är rolig att snacka med:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka