Nekad Kevin. | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198141774028/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kenneth.#8735

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Måns är uppfödd i Göteborg och hans föräldrar är ursprungligen från Ryssland och det är därför hans efternamn är Rurikowitch.
Måns mamma heter Maria volkov och hans pappa heter Boris Rurikowitch.
Måns hobbys redan vid åldern av 10 så älskade han att mecka och leka med leksaks bilar och älskade pussel.
Vid en äldre ålder (14) så började han på ett lådbils projekt som sedan gjorde så Måns började bygga fler och fler och mer avancerade lådbilar och han sålde de och kunde betala för alla hans lån som han tagit från sin far Boris.
När Måns blev 17 så hade han tillräckligt med pengar och tillstånd från sin far att börja på en Volvo 242 som han fick köpa av sin kompis Hugo.
Måns är just nu 39 år (född 1982) och drömmer att bli antingen bilmekaniker, polis av något slag eller hans favorit jobba på Falck.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem på Unive för
1, Vilja vara med i ett större samarbete och vara med och skapa en god miljö och rolig server att spela på för alla
2, Ny till sådant seriöst rp och jag älskar att testa nya grejer och påverka
3, Jag kommer bidra med att vara så seriös jag bara kan när det gäller rp för att alla ska ha en roligare tid att spela på serven och ge och visa folk som att Unive serven är som en "simulator of real life" ifall man säger så för att kanske hjälpa de med eventuella framtida jobb, exempelvis: Jonas vill bli polis för han vet grunderna till det men är osäker på allt man gör inom yrket och då kan man istället för att söka på goggle och kolla på videor så kan han lika gärna gå med i rp servern för att kunna lista ut vad man gör i yrket polis på ett mycket roligare sätt. Jag kommer även bidra med en så bra ton och lättsamhet för att vara pratglad med personer i servern för bättre upplevelse

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? 1, En bra svensk server som jag mycket bra regler enligt mig, bra custom bilar, bra rp så vitt jag har uppleft änså länge och en vädligt väldigt trevlig personal och hjälpsam discord för att göra allt så lätt för nybörjare som det kan bli.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive pga min irl kompis, han sa att jag skulle sluta spela vanlig Gta online och testa något nytt och jag älskar att tästa nya grejer så jag valde att testa och det ångrar jag inte kan jag säga med glatt humör!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål som min karaktär (Måns) är att antigen jobba inom polis, bärjare eller mekko men jag är mycket öppen för olika saker som events som innebär att byta jobb för att vara med och påverka som en situation det är ett rån som är planerad av admins polis och kriminella och ifall det behövs nån extra person här och där så hoppar jag gladligen i något av de "lagen" ifall man ska säga så för att göra själva eventet roligare för alla inklusive mig.
Jag har även ett annat mål och det är att jag vill vara så seriös när det gäller rp som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att påverka servern så mycket lilla jag som tex, vara deltagande under längre tid, vara med i event och delta i en mycket bra rp miljö för alla. Jag vill även vara med och utveckla serven och jobb och texturer, bilar, båtar, jobb, komma med konstruktiv kritik.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, som sagt detta är de första "seriösa" och roliga servern som jag kommer och har spelat på under en längre period.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka