Nekad Kevin Lundgren | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin Lundgren

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Lundgren

Vad är ditt discord namn? Kevin hockey#4150

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 1988

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Andersson och han är 22 år och hans uppväxt var inte så bra för hans mamma och pappa hade inget jobb och både hans mamma och pappa håll på med knark och Kevin blev även slagen av sin pappa. Och dom hade inte ens råd med mat. Så Kevin valde att rymma hem i från vid 14 årstid och då började han att snatta lite mat och dricksa och sen börja han med rån men en gong så kom polisen och då hade Kevin redan fyllt 15 så polisen grep Kevin. När Kevin blev släppt så var han 22 år och då flyttade han till Unive och Kevin hade börjat bli lite mer intresserad av bilar och nu ville han leva lagligt och jobba som mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka göra allt så seriöst så möjligt så att det kan bli så bra rp nivå men också väldigt roligt, jag har också spelat på några servrar innan så jag vet ganska mycket om hur man rpar bra i vissa situationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska dela med sig av pengarna till dom som var med på det scenariot t. ex. om det var något rån eller liknande.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på YouTube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka