Nekad Kevin Lundgren | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin Lundgren

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? kevinhockey

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam, Karlsson, 26

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, kaxig, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Adam Karlsson är uppvuxen i en småstad där han tidigt fick lära sig att ta hand om sig själv. Efter att ha jobbat som mekaniker i flera år bestämde han sig för att flytta till storstaden för att börja om på nytt. Hans mål är att starta en egen bilverkstad, hjälpa ungdomar bort från gatan och bygga ett liv där han kan göra skillnad - både lagligt, men kanske även med en fot kvar i den under världen om det krävs för att överleva.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat rollspel. Jag är bra på att bygga spännande scenarier och anpassa mig efter olika situationer. Jag gillar att samarbeta med andra och bidra till en bra stämning både i RP och utanför.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna ett scenario själv, utan också ge den andra parten en chans att lyckas. Det handlar om att skapa bra och realistiska rollspel - ibland förlorar man, och det är helt okej. Det viktigaste är att RP:t blir roligt och meningsfullt för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot några regler. Jag tar rollspel och regler på allvar och försöker alltid följa dem så gott jag kan.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inga RDM (Random Deathmatch) Du får inte döda någon utan en giltig rollspelsbakgrund. Ingen VDM ( Vehicle Deathmatch) Du får inte köra på någon med bil utan RP- anledning. Metaagaming är förbjudet: Du får inte använda information från t.ex. strem och Discord i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har god erfarenhet av RP och tycker det är viktigt att alla får utrymme i sina karaktärer. Jag är kreativ, lätt att samarbeta med och tycker om att bygga långvariga storylines. Jag vill bidra till en levande och engagerad server där alla trivs.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka