Nekad Kevin Lundgren | Medlem ansökning [Diffenkingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin Lundgren

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Lundgren

Vad är ditt discord namn? Kevin hockey#4150

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 1988

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Andersson och är 22 år och hans uppväxt var inte så bra för hans mamma och pappa hade inget jobb och både hans mamma och pappa håll på med knark och Kevin blev även slagen av sin pappa. Och dom hade inte ens råd med mat. Så Kevin valde att rymma hem i från vid 14 årstid och då valde han att börja med att snatta lite men sen började han med rån men en gong så han polisen att ta Kevin och då hade redan Kevin fyllt 15 år så dom grep han. När Kevin blev släppt så var han 22 år och då flyttade han till Unive och Kevin hade börjat bli lite mer intresserad av bilar och nu vill han leva lagligt och jobba som mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att försöka göra allt så seriöst så möjligt så att det blir så bra nivå på rpen men jag kommer också ha väldigt roligt. Jag har spelat på andra servrar förut så jag vet ganska mycket om hur man rpar bra i vissa situationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det inne bär att man ska ha en rolig rp och inte bara vinna scenariot så att alla får ha det roligt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på Youtube och Twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka